Author:
Evaluation:
Published: 27.01.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Essays 'Latvijas kultūras mediju raksturojums', 1.
  • Essays 'Latvijas kultūras mediju raksturojums', 2.
  • Essays 'Latvijas kultūras mediju raksturojums', 3.
  • Essays 'Latvijas kultūras mediju raksturojums', 4.
  • Essays 'Latvijas kultūras mediju raksturojums', 5.
  • Essays 'Latvijas kultūras mediju raksturojums', 6.
Extract

Mūsdienās tiek plaši runāts par mediju negatīvo ietekmi uz sabiedrību, īpaši uz jauniešiem un bērniem, taču mediji spēj ne tikai negatīvi, bet arī pozitīvi izglītot un izklaidēt visu sabiedrību.
Kultūras mediji Latvijā ir tik plaši, ka tie ir pieejami ikvienam. Medijus mēs varam dzirdēt, lasīt, redzēt un visādi citādi uztvert un izbaudīt. Latvijas masu mediji ir daudzveidīgi un konkurēt spējīgi, kā arī kultūra tā ir daudzveidīga un spējīga savā starpā konkurēt.
Mediji tiek iedalīti vairākās grupās, un katrai no tām ir savi plusi un mīnusi. Pastāv tādas mediju grupas, kā televīzija, radio, prese, internets, kurām ir liela ietekme uz sabiedrību. Pastāv arī mazākas mediju grupas, kā, piemēram, kino, vides reklāma, informatīvie un netradicionālie/alternatīvie mediji.
Televīzija. No televīzijas kā populārāko un zināmāko kultūras raidījumu, var minēt LTV1 programmas piedāvāto „100g kultūras”. Raidījums tiešraidē vērojams no otrdienas līdz piektdienai plkst. 19.00. Raidījumā tiek runāts par aktuālām kultūras tēmām Latvijā un pasaulē.…

Author's comment
Atlants