• Skolēnu un jauniešu grupu aktivitātes brīvā dabā. To plānošana, organizēšana un drošības aspekti

     

    Research Papers30 Pedagogy

Author:
Evaluation:
Published: 28.02.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
  • Research Papers 'Skolēnu un jauniešu grupu aktivitātes brīvā dabā. To plānošana, organizēšana un ', 1.
  • Research Papers 'Skolēnu un jauniešu grupu aktivitātes brīvā dabā. To plānošana, organizēšana un ', 2.
  • Research Papers 'Skolēnu un jauniešu grupu aktivitātes brīvā dabā. To plānošana, organizēšana un ', 3.
  • Research Papers 'Skolēnu un jauniešu grupu aktivitātes brīvā dabā. To plānošana, organizēšana un ', 4.
  • Research Papers 'Skolēnu un jauniešu grupu aktivitātes brīvā dabā. To plānošana, organizēšana un ', 5.
  • Research Papers 'Skolēnu un jauniešu grupu aktivitātes brīvā dabā. To plānošana, organizēšana un ', 6.
  • Research Papers 'Skolēnu un jauniešu grupu aktivitātes brīvā dabā. To plānošana, organizēšana un ', 7.
  • Research Papers 'Skolēnu un jauniešu grupu aktivitātes brīvā dabā. To plānošana, organizēšana un ', 8.
  • Research Papers 'Skolēnu un jauniešu grupu aktivitātes brīvā dabā. To plānošana, organizēšana un ', 9.
  • Research Papers 'Skolēnu un jauniešu grupu aktivitātes brīvā dabā. To plānošana, organizēšana un ', 10.
  • Research Papers 'Skolēnu un jauniešu grupu aktivitātes brīvā dabā. To plānošana, organizēšana un ', 11.
  • Research Papers 'Skolēnu un jauniešu grupu aktivitātes brīvā dabā. To plānošana, organizēšana un ', 12.
  • Research Papers 'Skolēnu un jauniešu grupu aktivitātes brīvā dabā. To plānošana, organizēšana un ', 13.
  • Research Papers 'Skolēnu un jauniešu grupu aktivitātes brīvā dabā. To plānošana, organizēšana un ', 14.
  • Research Papers 'Skolēnu un jauniešu grupu aktivitātes brīvā dabā. To plānošana, organizēšana un ', 15.
  • Research Papers 'Skolēnu un jauniešu grupu aktivitātes brīvā dabā. To plānošana, organizēšana un ', 16.
  • Research Papers 'Skolēnu un jauniešu grupu aktivitātes brīvā dabā. To plānošana, organizēšana un ', 17.
  • Research Papers 'Skolēnu un jauniešu grupu aktivitātes brīvā dabā. To plānošana, organizēšana un ', 18.
  • Research Papers 'Skolēnu un jauniešu grupu aktivitātes brīvā dabā. To plānošana, organizēšana un ', 19.
  • Research Papers 'Skolēnu un jauniešu grupu aktivitātes brīvā dabā. To plānošana, organizēšana un ', 20.
  • Research Papers 'Skolēnu un jauniešu grupu aktivitātes brīvā dabā. To plānošana, organizēšana un ', 21.
  • Research Papers 'Skolēnu un jauniešu grupu aktivitātes brīvā dabā. To plānošana, organizēšana un ', 22.
  • Research Papers 'Skolēnu un jauniešu grupu aktivitātes brīvā dabā. To plānošana, organizēšana un ', 23.
  • Research Papers 'Skolēnu un jauniešu grupu aktivitātes brīvā dabā. To plānošana, organizēšana un ', 24.
  • Research Papers 'Skolēnu un jauniešu grupu aktivitātes brīvā dabā. To plānošana, organizēšana un ', 25.
  • Research Papers 'Skolēnu un jauniešu grupu aktivitātes brīvā dabā. To plānošana, organizēšana un ', 26.
  • Research Papers 'Skolēnu un jauniešu grupu aktivitātes brīvā dabā. To plānošana, organizēšana un ', 27.
  • Research Papers 'Skolēnu un jauniešu grupu aktivitātes brīvā dabā. To plānošana, organizēšana un ', 28.
  • Research Papers 'Skolēnu un jauniešu grupu aktivitātes brīvā dabā. To plānošana, organizēšana un ', 29.
  • Research Papers 'Skolēnu un jauniešu grupu aktivitātes brīvā dabā. To plānošana, organizēšana un ', 30.
  • Research Papers 'Skolēnu un jauniešu grupu aktivitātes brīvā dabā. To plānošana, organizēšana un ', 31.
  • Research Papers 'Skolēnu un jauniešu grupu aktivitātes brīvā dabā. To plānošana, organizēšana un ', 32.
  • Research Papers 'Skolēnu un jauniešu grupu aktivitātes brīvā dabā. To plānošana, organizēšana un ', 33.
Extract

Psiholoģiskie faktori, kas ietekmē izjūtas un rīcību
- Bailes, nemiers, pamestības sajūta, bailes no tumsas.
- Fantāzijas, piemēram, spoki, raganas, savvaļas dzīvnieki, ļaunie pieaugušie.
Dažreiz vecāku brīdinājumi, kas izteikti ar labu nodomu, var novest pie tā, ka bērns slēpjas un nedodas rokā meklētājiem.
- Bērni ir iemācījušies, ka viņi nedrīkst runāt vai doties līdzi svešiem cilvēkiem.
- Bērniem ir draudēts ar nepatikšanām vai sodu, ja viņi kaut ko sliktu izdarīs, vai arī laikā neieradīsies mājās.

Kas būtu jāzina bērnam?
Ņemot par pamatu to, kā bērns reaģē, kā viņu iespaido šāda situācija un kā notiek meklēšana, mēs varam iemācīt bērniem trīs „zelta” likumus:
1. APKAMP KOKU!
Bērnam vispirms jāapvalda jūtas, kuras rada paniku, un jāpārtrauc maldīšanās mežā. Apstājies pie koka un apkamp to!
2. ESI REDZAMS UN DZIRDAMS!
Bērnam vienmēr vajadzētu būt līdzi svilpei, ko lietot nepieciešamības gadījumā. Bez tam bērnam vajadzētu mācēt izgatavot vienkāršu SOS signālu.
3. SAGLABĀ SILTUMU!
Bērnam vajadzētu paturēt mugurā visas drēbes un mācēt sev uzcelt vienkāršu aizsargu pret aukstumu (būdiņu).

Atlants