Author:
Evaluation:
Published: 21.03.2019.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Used
  • Research Papers 'Reklāma un ētika', 1.
  • Research Papers 'Reklāma un ētika', 2.
  • Research Papers 'Reklāma un ētika', 3.
  • Research Papers 'Reklāma un ētika', 4.
  • Research Papers 'Reklāma un ētika', 5.
  • Research Papers 'Reklāma un ētika', 6.
  • Research Papers 'Reklāma un ētika', 7.
  • Research Papers 'Reklāma un ētika', 8.
  • Research Papers 'Reklāma un ētika', 9.
  • Research Papers 'Reklāma un ētika', 10.
  • Research Papers 'Reklāma un ētika', 11.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Problēmu izraisošie un veicinošie faktori    4
1.1.  Reklāma    4
1.2.  Reklāmas likums    5
2.  problēmas ētiskie aspekti    7
  Secinājumi    10
  Literatūras saraksts    11
Extract

SECINĀJUMI
1. Ikdienā ikviens cilvēks redz un dzird reklāmas, un dzīvo to iespaidā.
2. Reklāmas reklamē preces un pakalpojumus, idejas, modes tendences, gaidāmus notikumus, pasākumus.
3. Reklāmas iedarbojas uz cilvēka prātu, ir reklāmas, kuras piesaista cilvēku uzmanību un ir reklāmas, kuras nepiesaista.
4. Reklāmas likums paredz, ka reklāmai jābūt objektīvai, patiesai un likumīgai.
5. Reklāmas ētika ir plaši apspriests temats, katram cilvēkam par to ir savs viedoklis.
6. Latvijas reklāmas profesionāļu ētikas kodeksa mērķis ir veicināt labas reklāmas prakses un godīgas konkurences izplatību Latvijas reklāmas tirgū un sabiedrības uzticību reklāmai kā informācijas avotam.
7. Plaši apspriests temats ir seksualitātes izmantošana reklāmas izveidē.

Author's comment
Atlants