Author:
Evaluation:
Published: 02.02.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Nākotnes izglītības meti', 1.
  • Summaries, Notes 'Nākotnes izglītības meti', 2.
  • Summaries, Notes 'Nākotnes izglītības meti', 3.
Extract

(Vispārēji mani komentāri,izlasot šos nākotnes izglītības metus UNESCO Starptautiskās komisijas “Izglītība divdesmit pirmajam gadsimtam” ziņojumu.- R.Izdevniecība “Vārti”,1998.- 106 lpp.)
Darbs ir uzrakstīts labā, viegli uztveramā valodā un var kalpot kā ideju ģenerators izglītības darbiniekiem.Tomēr, man liekas, šie nākotnes plāni ir nedaudz utopiski.Jā, varētu vēlēties, lai tie piepildītos, bet plānojot tuvāko nākotni nevar neņemt vērā reālo situāciju valstī, neapzinoties ekonomisko situāciju valstī.
Komentējot pamatprincipus :
1)izglītība ir cilvēku pamattiesība un pamatvērtība: mācīšanās un izglītība ir patstāvīgas vērtības, kurām jābūt virzītām gan uz indivīdu, gan uz sabiedrību. Tās jāveicina un jādara pieejamas katram cilvēkam visa mūža laikā.…

Author's comment
Atlants