Author:
Evaluation:
Published: 03.06.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
  • Presentations 'Mācību darba organizācijas formas', 1.
  • Presentations 'Mācību darba organizācijas formas', 2.
  • Presentations 'Mācību darba organizācijas formas', 3.
  • Presentations 'Mācību darba organizācijas formas', 4.
  • Presentations 'Mācību darba organizācijas formas', 5.
  • Presentations 'Mācību darba organizācijas formas', 6.
  • Presentations 'Mācību darba organizācijas formas', 7.
  • Presentations 'Mācību darba organizācijas formas', 8.
  • Presentations 'Mācību darba organizācijas formas', 9.
  • Presentations 'Mācību darba organizācijas formas', 10.
  • Presentations 'Mācību darba organizācijas formas', 11.
  • Presentations 'Mācību darba organizācijas formas', 12.
  • Presentations 'Mācību darba organizācijas formas', 13.
  • Presentations 'Mācību darba organizācijas formas', 14.
  • Presentations 'Mācību darba organizācijas formas', 15.
  • Presentations 'Mācību darba organizācijas formas', 16.
Extract

Klašu stundu sistēma
Klašu stundu sistēma kā mācību organizācijas forma nodrošina plānveidību un ritmu jaunās paaudzes izglītošanā
Mācību ritms
Kas veido mācību stundas struktūru?
Kad plāno viendabīgās stundas?

Gatavošanās mācību stundām
No kā ir atkarīga stundas kvalitāte?
Skolotāja darbadiena nebeidzas līdz ar novadītajām stundām
Skolotāja darbs pakļauts nemitīgai kritikai
Didaktikā izšķir divas gatavošanās:
Perspektīvā (sākotnējā) gatavošanās notiek jau pirms mācību gada sākuma
Operatīvo (kalendāro) plānu
izstrādā sākoties mācību gadam

Secinājumi
Ir dažādas mācību organizācijas formas, kuras caurvijas visā izglītības procesā – sākot ar sākumskolu – mācību stunda un beidzot ar augstskolu semināri.
Ir dažādas mācību organizācijas formas, kuras izmanto gan skolēni, gan arī studenti, piemēram mācību ekskursijas.

Author's comment
Atlants