Author:
Evaluation:
Published: 16.09.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Darba uzdevuma formulējuma īpatnības tirgus pētījumā', 1.
  • Summaries, Notes 'Darba uzdevuma formulējuma īpatnības tirgus pētījumā', 2.
  • Summaries, Notes 'Darba uzdevuma formulējuma īpatnības tirgus pētījumā', 3.
  • Summaries, Notes 'Darba uzdevuma formulējuma īpatnības tirgus pētījumā', 4.
Extract

Pētījumu dizains ir struktūra var plāns, kuru izmanto datu vākšanas un analīzes procesā. Tas ir projekts, kuru izmanto, lai efektīvi veikt pētījumu. Kaut arī ir iespējams noteikt un veikt pētījumu bez detalizētas struktūras, taču tieši dizains nodrošina pareizo pētījuma virzienu. Pētījumu dizains nodrošina to, ka pētījums būs piederīgs problēmai un izmantos efektīvākas ekonomiskas metodes.

Pētījumu dizaina veidi

Pastāv dažādi mārketinga pētījumu dizaina veidi. Pēc mērķiem pētījumu dizainu klasificē:
pētnieciskajā;
aprakstošajā;
gadījuma rakstura jeb nejaušajā.
Pētnieciskā pētījuma pamatā ir jauno ideju un ieskatu atklājums. Būtībā pētnieciskais pētījums dod pamatojumu, kas pēc tam transformējās konkrētos pētījuma objektos un metodēs, kā tos objektus izpētīt.…

Author's comment
Atlants