Evaluation:
Published: 14.02.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Gundega Repše "Stāsti par mācekļiem"', 1.
  • Summaries, Notes 'Gundega Repše "Stāsti par mācekļiem"', 2.
  • Summaries, Notes 'Gundega Repše "Stāsti par mācekļiem"', 3.
  • Summaries, Notes 'Gundega Repše "Stāsti par mācekļiem"', 4.
Extract

5. Raksturot darba valodu (leksiku kopumā, mākslas izteiksmes līdzekļus).
Pašā pirmajā stāstā „ Magelāns” vienmēr pasūtija gaišo un melno eklēru. Šo izlasot man uzreiz „iešāvās” prātā iņ un jaņ. Līdzsvars starp labo un ļauno, un iekšēja cīņa starp to.
Skaitlis 8. Varbūt arī šim skaitlim šajā grāmatā ir kāda nozīme, jo grāmata sākās ar „Magelānu” un viņš sarakstija 8 burtnīcas, un grāmatai ir 8 daļas. Varbūt rakstniece sevi mazliet pielīdzināja Magelānam, bet tas ir tikai minejums, jo par rakstnieci zinu ļoti maz.

6. Darba tēmas aktualitāte mūsdienās.
Šī tēma nemaz nevar būt neaktuāla, jo darba tēma ir saistībā ar cilvēku un, cilvēka izdarītajām izvēlēm dzīves gaitā. Kamēr uz zemes patstāvēs cilvēks, patstāvēs arī šī tēma.



Author's comment
Editor's remarks
Atlants