Author:
Evaluation:
Published: 06.11.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 1 units
References: Used
  • Research Papers 'Tirgus pētījums "Ibumetin"', 1.
  • Research Papers 'Tirgus pētījums "Ibumetin"', 2.
  • Research Papers 'Tirgus pētījums "Ibumetin"', 3.
  • Research Papers 'Tirgus pētījums "Ibumetin"', 4.
  • Research Papers 'Tirgus pētījums "Ibumetin"', 5.
  • Research Papers 'Tirgus pētījums "Ibumetin"', 6.
  • Research Papers 'Tirgus pētījums "Ibumetin"', 7.
  • Research Papers 'Tirgus pētījums "Ibumetin"', 8.
  • Research Papers 'Tirgus pētījums "Ibumetin"', 9.
  • Research Papers 'Tirgus pētījums "Ibumetin"', 10.
  • Research Papers 'Tirgus pētījums "Ibumetin"', 11.
  • Research Papers 'Tirgus pētījums "Ibumetin"', 12.
  • Research Papers 'Tirgus pētījums "Ibumetin"', 13.
  • Research Papers 'Tirgus pētījums "Ibumetin"', 14.
  • Research Papers 'Tirgus pētījums "Ibumetin"', 15.
  • Research Papers 'Tirgus pētījums "Ibumetin"', 16.
  • Research Papers 'Tirgus pētījums "Ibumetin"', 17.
  • Research Papers 'Tirgus pētījums "Ibumetin"', 18.
  • Research Papers 'Tirgus pētījums "Ibumetin"', 19.
  • Research Papers 'Tirgus pētījums "Ibumetin"', 20.
  • Research Papers 'Tirgus pētījums "Ibumetin"', 21.
  • Research Papers 'Tirgus pētījums "Ibumetin"', 22.
  • Research Papers 'Tirgus pētījums "Ibumetin"', 23.
  • Research Papers 'Tirgus pētījums "Ibumetin"', 24.
  • Research Papers 'Tirgus pētījums "Ibumetin"', 25.
  • Research Papers 'Tirgus pētījums "Ibumetin"', 26.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  IEVADS    2
2.  UZŅĒMĒJDARBĪBAS VIDE    3
3.  PATĒRĒTĀJI    4
4.  KONKURENTI    5
5.  MĀRKETINGA PAMATELEMENTI - 4 P    7
5.1.  PRODUKTS    7
5.2.  CENA    7
5.3.  VIETA    8
5.4.  VIRZĪŠANA    8
6.  APTAUJA    9
7.  SECINĀJUMI    10
8.  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    11
Extract

Uz jautājumu, kādām sāpēm izmanto produktu, visbiežākā atbilde ir “Pret galvas sāpēm”, ko izvēlējušies 43,6% respondent, otrajā vietā ir atbilde “menstruālajām sāpēm” uz ko atbildēja 19 aptaujāto (aptaujā piedalījās 35 sievietes). Trešā populārākā atbilde ir “zobu sāpes”, ko izvēlējās 13,8% aptaujāto. Jāpiebilst, ka uz šo jautājumu varēja izvēlēties vairākas atbildes.
Uz jautājumu, vai Jūs rekomendētu “Ibumetin” citiem, atbildes mani nedaudz pārsteidza, jo no visiem 37 “Ibumetin” lietotājiem 4 respondenti jeb 8,2% apgalvo, ka noteikti nerekomendētu to citiem.
Ar Ibumetin cenu neapmierināts ir tikai 1 aptaujātais, ar kvalitāti neapmierināti ir 4 aptaujātie, ar pieejamību apmierināti nav 4 respondenti, ar produkta efektivitāti ir 4 neapmierināti respondent, bet ar iepakojumu nav apmierināti 2 aptaujātie. Pārējie ar šiem aspektiem ir vai nu ļoti apmierināti vai apmierināti.
Vissvarīgākais aspekts, kāpēc iegādājas “Ibumetin” ir tā efektivitāte, ko par ļoti svarīgu atdzīst 77,6% aptaujāto, tomēr 6,1 % šis aspects nešķiet svarīgs. Visnesvarīgākais aspects ir iepakojums, tomēr arī tas šķiet ļoti svarīgs 6,1% aptaujāto. Reklāma lielākajai daļai ir nesvarīga (69,4%).

7. SECINĀJUMI
Veicot šo pētījumu, esmu guvusi ļoti daudz informācijas, kas man pašai šķiet interesanta un ir vērts zināt par konkrēto produktu, kuru pati arī lietoju. Ir interesanti uzzināt, ka produkts ir pieprasīts nevis reklāmu iespaidā, bet gan dēļ tā īpašībām-ibuprofēns, kas ir „Ibumetin” galvenā sastāvdaļa, ir vienīgā pagaidām atklātā pretsāpju viela, kurai ir tik viegla panesamība, ka tā ir viena no retajām pretsāpju vielām, ko drīkst lietot arī bērni.
Lai uzņēmums ar savu produkciju spētu noturēties farmācijas tirgū, tam nepārtraukti ir jāuzlabo esošie vai jāpildina piedāvājums ar jauniem, efektīviem un patērētājiem vajadzīgiem produktiem.

Atlants