Evaluation:
Published: 15.11.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Radošā pēcpusdiena pirmsskolas izglītības iestādē', 1.
  • Summaries, Notes 'Radošā pēcpusdiena pirmsskolas izglītības iestādē', 2.
Extract

Secinājumi
Ejot uz pļavu aplūkojot kokus, putnus mazie bērni uzmanību spēja noturēt īsāku brīdi, nekā vecākie bērni .
Nonākot pļavā , kur varēja skriet un lasīt puķes bērni kļuva atraisītāki, vairāk uztvēra mani, kā rotaļu biedreni.
Lasot puķes varēja just bērnu konkurenci, katrs vēlējai lai novērtēju viņa atrasto puķīti un uzpīto vainadziņu. Bērni bija ļoti gandarīti , ka paslavēju un izrādīju prieku par viņu paveikto darbu.
Pēcpusdiena mums izdevās ļoti jauka, vairāk satuvinājos ar bērniem, it īpaši ar mazākajiem. Prieku izrādīja arī vecāki, atnākot pēcpusdienā pakaļ savām atvasēm.

Author's comment
Editor's remarks
Atlants