Evaluation:
Published: 26.05.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Not used
  • Research Papers 'Žurnāla "Ilustrētā Zinātne" informācijas izmantošana mācību procesā', 1.
  • Research Papers 'Žurnāla "Ilustrētā Zinātne" informācijas izmantošana mācību procesā', 2.
  • Research Papers 'Žurnāla "Ilustrētā Zinātne" informācijas izmantošana mācību procesā', 3.
  • Research Papers 'Žurnāla "Ilustrētā Zinātne" informācijas izmantošana mācību procesā', 4.
  • Research Papers 'Žurnāla "Ilustrētā Zinātne" informācijas izmantošana mācību procesā', 5.
  • Research Papers 'Žurnāla "Ilustrētā Zinātne" informācijas izmantošana mācību procesā', 6.
  • Research Papers 'Žurnāla "Ilustrētā Zinātne" informācijas izmantošana mācību procesā', 7.
  • Research Papers 'Žurnāla "Ilustrētā Zinātne" informācijas izmantošana mācību procesā', 8.
  • Research Papers 'Žurnāla "Ilustrētā Zinātne" informācijas izmantošana mācību procesā', 9.
  • Research Papers 'Žurnāla "Ilustrētā Zinātne" informācijas izmantošana mācību procesā', 10.
  • Research Papers 'Žurnāla "Ilustrētā Zinātne" informācijas izmantošana mācību procesā', 11.
  • Research Papers 'Žurnāla "Ilustrētā Zinātne" informācijas izmantošana mācību procesā', 12.
  • Research Papers 'Žurnāla "Ilustrētā Zinātne" informācijas izmantošana mācību procesā', 13.
  • Research Papers 'Žurnāla "Ilustrētā Zinātne" informācijas izmantošana mācību procesā', 14.
  • Research Papers 'Žurnāla "Ilustrētā Zinātne" informācijas izmantošana mācību procesā', 15.
  • Research Papers 'Žurnāla "Ilustrētā Zinātne" informācijas izmantošana mācību procesā', 16.
  • Research Papers 'Žurnāla "Ilustrētā Zinātne" informācijas izmantošana mācību procesā', 17.
  • Research Papers 'Žurnāla "Ilustrētā Zinātne" informācijas izmantošana mācību procesā', 18.
  • Research Papers 'Žurnāla "Ilustrētā Zinātne" informācijas izmantošana mācību procesā', 19.
  • Research Papers 'Žurnāla "Ilustrētā Zinātne" informācijas izmantošana mācību procesā', 20.
  • Research Papers 'Žurnāla "Ilustrētā Zinātne" informācijas izmantošana mācību procesā', 21.
  • Research Papers 'Žurnāla "Ilustrētā Zinātne" informācijas izmantošana mācību procesā', 22.
  • Research Papers 'Žurnāla "Ilustrētā Zinātne" informācijas izmantošana mācību procesā', 23.
  • Research Papers 'Žurnāla "Ilustrētā Zinātne" informācijas izmantošana mācību procesā', 24.
  • Research Papers 'Žurnāla "Ilustrētā Zinātne" informācijas izmantošana mācību procesā', 25.
  • Research Papers 'Žurnāla "Ilustrētā Zinātne" informācijas izmantošana mācību procesā', 26.
  • Research Papers 'Žurnāla "Ilustrētā Zinātne" informācijas izmantošana mācību procesā', 27.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Hipotēze, darba mērķis, uzdevumi    4
  Teorētiskā daļa    5
1.1.  Nepieciešamība izmantot žurnālu „Ilustrētā Zinātne” mācību procesā    5
2.  Žurnāla „Ilustrētā Zinātne” rašanās un vēsture    6
2.1.  Galvenais redaktors Vents Zvaigzne par žurnāla rašanos    7
2.2.  Žurnāla galvenā ideja    8
2.3.  Žurnāla sagatavošana    9
2.4.  Žurnāla nākotne    10
3.  Žurnāla „Ilustrētā Zinātne” 2007. gada septembra numura analīze    11
3.1.  Kā noritējis Visuma agrīnās bērnības periods?    11
3.2.  Privātais kosmodroms, jaunas atziņas par Homo Sapiens vēsturi un brīnumantibiotikas    13
3.3.  Populārzinātniskais žurnāls – iespēja ikvienam uzzināt par jaunumiem dažādās dzīves nozarē    15
5.  Secinājumi    25
6.  Izmantotā literatūra    26
7.  Anotācija    27
Extract

Visuma vēsture, uzbūve un darbība nodarbinājusi zinātnieku prātus kopš senseniem laikiem – mūsu senči vienmēr uzskatījuši, ka tas, kas ir aiz mūsu Zemes robežām, sevī glabā daudzus, jo daudzus noslēpumus. Arī mūsdienās pētnieciskais darbs turpinās – tiek būvētas jaunas observatorijas, veikti mērījumi un aprēķini, būvēti kosmosa lidaparāti un orbitālās stacijas. Zinātnieki ir centušies atklāt zemes noslēpumus jau sen, un tas notiek arī mūsdienās. Katru dienu tiek atklāts kas jauns, kas izmaina zemes un cilvēku pastāvēšanas vēsturi. Par šiem atklājumiem zinātnieki vēlas pavēstīt arī pārējiem zemes iedzīvotājiem, tāpēc tiek izveidoti zinātniski, ilustrēti žurnāli, kuros lasītāji var uzzināt un iemācīties ko jaunu ne tikai par pasauli, bet arī par jaunākajiem atklājumiem bioloģijā, medicīnā un citur. Mūsdienās droši var teikt, ka šie žurnāli ir vieni no populārākajiem lasītāju vidū, jo skaidrs, ka cilvēkus interesē viss jaunais un aktuālais pasaulē.…

Author's comment
Atlants