Evaluation:
Published: 10.02.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
  • Presentations 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 1.
  • Presentations 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 2.
  • Presentations 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 3.
  • Presentations 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 4.
  • Presentations 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 5.
  • Presentations 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 6.
  • Presentations 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 7.
  • Presentations 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 8.
  • Presentations 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 9.
  • Presentations 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 10.
  • Presentations 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 11.
  • Presentations 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 12.
  • Presentations 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 13.
  • Presentations 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 14.
  • Presentations 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 15.
  • Presentations 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 16.
  • Presentations 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 17.
  • Presentations 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 18.
  • Presentations 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 19.
  • Presentations 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 20.
  • Presentations 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 21.
  • Presentations 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 22.
  • Presentations 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 23.
  • Presentations 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 24.
  • Presentations 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 25.
  • Presentations 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 26.
  • Presentations 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 27.
Extract

Rakstība
Attīstoties zemkopībai, amatniecībai un tirdzniecībai, pieauga nepieciešamība pēc netiešās sazināšanās.
Kamēr ziņnesis sasniedz mērķi un atgriezās atpakaļ – pagāja ilgs laiks.
Cik valstī cilvēku, ar ko katrs nodarbojas – tādas ziņas prātā paturēt nebija iespējam

To,ko vajadzēja pavēstīt uzzīmēja. Tāds vēstījuma veids nebija precīzs, jo varēja uzzīmēt tikai priekšmetus, nevis darbības, domas,jūtas, priekšmetu īpašības.
Tāpēc viena priekšmeta attēlam bija vairākas nozīmes.

Tālākajā rakstības attīstībā cilvēki nāca pie secinājuma, ka vārdus var sadalīt zilbēs un zīmēt tos priekšmetus,kuru nosaukumā šādas zilbju skaņas ietilpst.

Atlants