Evaluation:
Published: 22.04.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
  • Research Papers 'Mārketinga pasākumi SIA "X"', 1.
  • Research Papers 'Mārketinga pasākumi SIA "X"', 2.
  • Research Papers 'Mārketinga pasākumi SIA "X"', 3.
  • Research Papers 'Mārketinga pasākumi SIA "X"', 4.
  • Research Papers 'Mārketinga pasākumi SIA "X"', 5.
  • Research Papers 'Mārketinga pasākumi SIA "X"', 6.
  • Research Papers 'Mārketinga pasākumi SIA "X"', 7.
  • Research Papers 'Mārketinga pasākumi SIA "X"', 8.
  • Research Papers 'Mārketinga pasākumi SIA "X"', 9.
  • Research Papers 'Mārketinga pasākumi SIA "X"', 10.
  • Research Papers 'Mārketinga pasākumi SIA "X"', 11.
  • Research Papers 'Mārketinga pasākumi SIA "X"', 12.
  • Research Papers 'Mārketinga pasākumi SIA "X"', 13.
  • Research Papers 'Mārketinga pasākumi SIA "X"', 14.
  • Research Papers 'Mārketinga pasākumi SIA "X"', 15.
  • Research Papers 'Mārketinga pasākumi SIA "X"', 16.
  • Research Papers 'Mārketinga pasākumi SIA "X"', 17.
  • Research Papers 'Mārketinga pasākumi SIA "X"', 18.
  • Research Papers 'Mārketinga pasākumi SIA "X"', 19.
  • Research Papers 'Mārketinga pasākumi SIA "X"', 20.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    4
3.  Mārketinga MIX Jelgavas veikalā “Lāčuks”    7
4.1.  Produkts    7
  Cena    10
  Atrašanās vieta    12
  Virzīšana    14
  Personāls    16
4.  SVID analīze    20
5.  Secinājumi    21
6.  Izmantotā literatūra    22
Extract

Izvēlētā darba ar nosaukumu „Mārketinga pasākumi SIA “Foboss Viens” Jelgavas veikalā “Lāčuks”” mērķis ir atspoguļot svarīgākās mārketinga darbības, kas tiek veiktas un būtu jāveic uzņēmumā SIA „Foboss Viens”, darbojoties tieši mazumtirdzniecībā, lai sasniegtu pēc iespējas lielāku peļņu, gūtu aizvien lielāku pircēju atsaucību, savas darbības rezultātā iekarotu aizvien lielāku tirgus daļu un spētu tajā noturēties. Uzskatot, ka preču veiksmīgais noiets ir atkarīgs ne tikai no dažādām preču realizēšanas politikām, darbā tie pieminētas un iztirzātas metodes produkta virzīšanai tirgū, kā arī personiskās apkalpošanas būtība, mērķi un principi, jo, potenciālajam pircējam ienākot veikalā, var patikt gan veikala izvietojums, gan reklāma, gan arī sortiments, taču ja nav kvalitatīva apkalpošana, veikals šo potenciālo pircēju zaudē, un šādi gadījumi ir ļoti daudz, par kuriem diemžēl pat mūsdienās, kad ir tik daudz pieejamas informācijas par apkalpošanas kvalitāti un būtību, joprojām nav skaidrības. Taču lai apkalpošana būtu kvalitatīva un laipna, uzņēmuma darbiniekiem pašiem jābūt apmierinātiem. Tādēļ arī darba pēdējā nodaļā tiek runāts par tirdzniecības personāla vadīšanu, par to cik svarīga ir darbinieku motivēšana, lai tie strādātu ar pēc iespējas lielāku atdevi.
Vairāk savā darbā analizējam, izmantojot mārketinga MIX pasākumu kopumu, tieši Jelgavas “Lāčuka” darbību.
SIA “Foboss Viens” ir uzņēmums ar ierobežotu atbildību, kas nodarbojas jau 15 gadus ar rotaļlietu, bērnu apģērbu, zīdaiņu preču un citu preču, kas saistītas ar bērniem, tirdzniecību. Uzņēmuma ofiss un bāze atrodas Rīgā, Lizuma ielā 1. Firmai ir diezgan plaša darbības sfēra. Tā darbojas gan vairumtirdzniecībā, gan mazumtirdzniecībā. Vairumtirdzniecības lielākie klienti ir Rimi, Kesko Food, Mego, Nelda, Statoil.
Mazumtirdzniecība ir vairāk balstīta uz firmas veikalu “Lāčuks” darbību. Gadiem ejot “Lāčuks” ir iekarojis Latvijas tirgu un kļuvis par pazīstamāko un iemīļotāko rotaļlietu veikalu patērētāju vidū.
Nu jau ir atvērti 18 „Lāčuks” veikali dažādās Latvijas pilsētās: Rīgā, Bauskā, Jēkabpilī, Jelgavā, Liepājā, Ludzā, Rēzeknē, Saldū, Talsos, Daugavpilī, Siguldā, Tukumā un Ventspilī.…

Atlants