Author:
Evaluation:
Published: 23.11.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Samples 'Mārketinga plāna struktūra', 1.
  • Samples 'Mārketinga plāna struktūra', 2.
  • Samples 'Mārketinga plāna struktūra', 3.
Extract

1. Tirgus situācijas analīze (analīzei tiek izmantots kāds modelis)
• mārketinga iekšējās un ārējas vides analīze
• pieprasījuma un tirgus situācijas analīze
• patērētāju analīze
• konkurentu analīze
Mārketinga vides analīzei izmantojamās metodikas:
• STEP/PEST- pamatojas uz sociālo, tehnoloģisko, ekonomisko un politisko faktoru analīzi
• ETOM- eksperta izvēlētu noteiktu faktoru analīze (piem., ekonomiskie, sociālie, kultūras, demogrāfiskie, ģeogrāfiskie, politiskie, tehnoloģiskie, konkurenti)
• QUEST- ātra dažādu faktoru skanēšanas tehnika un svarīgāko faktoru atlase, bet ne vairāk kā pieci (iepriekšējās metodikas neparāda dažādu faktoru un notikumu mijiedarbību)
• SWOT/SVID- uzņēmuma stipro un vājo pušu noteikšana, un tirgus iespēju un draudu noteikšana.

Author's comment
Atlants