Evaluation:
Published: 23.04.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 8 units
References: Not used
  • Presentations 'Apdāvināti bērni ar vizuālās mākslas spējām', 1.
  • Presentations 'Apdāvināti bērni ar vizuālās mākslas spējām', 2.
  • Presentations 'Apdāvināti bērni ar vizuālās mākslas spējām', 3.
  • Presentations 'Apdāvināti bērni ar vizuālās mākslas spējām', 4.
  • Presentations 'Apdāvināti bērni ar vizuālās mākslas spējām', 5.
  • Presentations 'Apdāvināti bērni ar vizuālās mākslas spējām', 6.
  • Presentations 'Apdāvināti bērni ar vizuālās mākslas spējām', 7.
  • Presentations 'Apdāvināti bērni ar vizuālās mākslas spējām', 8.
  • Presentations 'Apdāvināti bērni ar vizuālās mākslas spējām', 9.
  • Presentations 'Apdāvināti bērni ar vizuālās mākslas spējām', 10.
  • Presentations 'Apdāvināti bērni ar vizuālās mākslas spējām', 11.
  • Presentations 'Apdāvināti bērni ar vizuālās mākslas spējām', 12.
  • Presentations 'Apdāvināti bērni ar vizuālās mākslas spējām', 13.
Extract

Radošiem cilvēkiem ikdienas pelēcība garlaiko, līdz ar to viņiem raksturīgs kopoties interešu grupās un veidot sev saistošas nodarbes. Dzīvē un mākslā viņam rūp panākumu gūšana, savas vietas iekarošana un nodrošināšana. Viņu personība ir ar izkoptu gaumi un augstām stilistikas saskaņotības prasībām. Lielāka daļa prot ātri un labi orientēties dzīves situācijās un dzīves lomās. Ik viens no viņiem tiecās pēc oriģinalitātes. No mākslinieka reti kad var sagaidīt rutīnu, jo iekšēji viņi ir daudzpusīgas personības, tādēļ viņi mūžīgi ir kaut kā meklējumos.…

Author's comment
Atlants