Evaluation:
Published: 27.11.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Mārketinga koncepcijas', 1.
Extract

Produkcijas jeb ražošanas pilnveidošanas koncepcija
Uzņēmuma darbības pamatfunkcija ir razošana.
Pircēji dod priekšroku nedārgiem produktiem, tādēļ ražošanas apjoms ir svarīgs.
Rūpnieciski ražotas preces ir lētākas un vairāk pieejamas pircējiem nekā mazākā daudzumā ar rokām ražotās preces, tādā veidā pirmās izkonkurē otrās.
Kvalitātes jeb preces pilnveidošanas koncepcija
Paaugstinoties sabiedrības labklājības līmenim, patērētāji vairāk pievērš uzmanību produktu īpašībām un kvalitātei - dizainam, iesaiņojumam, pilnveidotām funkcijām, kalpošanas ilgumam u.c. preču raksturlielumiem, patērētājuprāt, saistītiem ar preces kvalitāti.
Līdz ar kvalitātes uzlabošanu, precēm tiek celtas arī cenas. …

Author's comment
Atlants