Author:
Evaluation:
Published: 07.12.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Essays 'Ražotāju un patērētāju mijiedarbība', 1.
  • Essays 'Ražotāju un patērētāju mijiedarbība', 2.
  • Essays 'Ražotāju un patērētāju mijiedarbība', 3.
  • Essays 'Ražotāju un patērētāju mijiedarbība', 4.
Extract

Konkurence ir sāncensība, kas nodrošina tirgus ekonomikas attīstību un līdz ar to plašas izvēles iespējas patērētājam. Konkurenci nereti asociē ar draudiem, bet konkurenci var uztvert arī kā izaicinājumu un jaunas iespējas! Konkurences ietekmē samazinās cenas un uzlabojas preču un pakalpojumu kvalitāte, kas savukārt palielina patērētāju izvēles iespējas. Tā nodrošina efektivitāti un attīstību, kas ir galvenais priekšnoteikums sabiedrības labklājībai ilgtermiņā.…

Author's comment
Atlants