• Speciālās skolas bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem mācību priekšmetu programma 8.klasei(C līmenis)

     Evaluated!

    Research Papers10 Pedagogy

Author:
Evaluation:
Published: 08.12.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
  • Research Papers 'Speciālās skolas bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem mācību priekšmetu pr', 1.
  • Research Papers 'Speciālās skolas bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem mācību priekšmetu pr', 2.
  • Research Papers 'Speciālās skolas bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem mācību priekšmetu pr', 3.
  • Research Papers 'Speciālās skolas bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem mācību priekšmetu pr', 4.
  • Research Papers 'Speciālās skolas bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem mācību priekšmetu pr', 5.
  • Research Papers 'Speciālās skolas bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem mācību priekšmetu pr', 6.
  • Research Papers 'Speciālās skolas bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem mācību priekšmetu pr', 7.
  • Research Papers 'Speciālās skolas bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem mācību priekšmetu pr', 8.
  • Research Papers 'Speciālās skolas bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem mācību priekšmetu pr', 9.
  • Research Papers 'Speciālās skolas bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem mācību priekšmetu pr', 10.
  • Research Papers 'Speciālās skolas bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem mācību priekšmetu pr', 11.
  • Research Papers 'Speciālās skolas bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem mācību priekšmetu pr', 12.
  • Research Papers 'Speciālās skolas bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem mācību priekšmetu pr', 13.
  • Research Papers 'Speciālās skolas bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem mācību priekšmetu pr', 14.
  • Research Papers 'Speciālās skolas bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem mācību priekšmetu pr', 15.
Extract

Priekšvārds


Mācību programma speciālās skolas C līmeņa 8. klasei paredzēta attiecīgās klases skolotājam. Tā izmantojama kā metodisks palīglīdzeklis, kurš ietver sevī vairākas sadaļas:

• Atbilstoši speciālo skolu C mācāmības līmeņa skolēnu raksturojumam un attīstībai noformulētus pamatizglītības mērķus un uzdevumus;
• Katrā mācību priekšmetā īstenojamos uzdevumus;
• Metodisko pieeju aprakstu, kurā uzskaitītas vēlamās mācību stundās izmantojamās metodes;
• Katram skolēnam individuāli izstrādātu mācību satura plānojumu.



Mērķi un uzdevumi

Pamatizglītības programmas mērķis ir nodrošināt speciālās pamatizglītības ieguves iespējas izglītojamajiem atbilstoši viņu veselības stāvoklim un attīstības līmenim, tā radot visus nosacījumus speciālās pamatizglītības mērķu sasniegšanai:

• Nodrošināt garīgās attīstības traucējuma iespējami maksimālu korekciju un kompensēšanu;
• Attīstīt spēju un vēlēšanos iesaistīties dažādās saziņas situācijās;
• Veicināt izglītojamā personības harmonisku veidošanos un attīstību;
• Iespēju robežās nodrošināt praktiskajai dzīvei nepieciešamo elementāru zināšanu un prasmju apguvi, ievērojot garīgās attīstības traucējumu korekcijas un kompensēšanas iespējas.

Author's comment
Atlants