Evaluation:
Published: 14.12.2024.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
  • Research Papers 'Motivācija un piesaiste', 1.
  • Research Papers 'Motivācija un piesaiste', 2.
  • Research Papers 'Motivācija un piesaiste', 3.
  • Research Papers 'Motivācija un piesaiste', 4.
  • Research Papers 'Motivācija un piesaiste', 5.
  • Research Papers 'Motivācija un piesaiste', 6.
  • Research Papers 'Motivācija un piesaiste', 7.
  • Research Papers 'Motivācija un piesaiste', 8.
  • Research Papers 'Motivācija un piesaiste', 9.
  • Research Papers 'Motivācija un piesaiste', 10.
  • Research Papers 'Motivācija un piesaiste', 11.
  • Research Papers 'Motivācija un piesaiste', 12.
  • Research Papers 'Motivācija un piesaiste', 13.
  • Research Papers 'Motivācija un piesaiste', 14.
  • Research Papers 'Motivācija un piesaiste', 15.
  • Research Papers 'Motivācija un piesaiste', 16.
  • Research Papers 'Motivācija un piesaiste', 17.
  • Research Papers 'Motivācija un piesaiste', 18.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
  Motivācijas un piesaistes teorētiskie aspekti    6
  Motivācijas un piesaistes jēdziena analīze    6
  Motivācijas un piesaistes teorētisko pieeju analīze    7
  Veiktie pātījumi par motivāciju un piesaisti    9
  Metode    12
  Izlase    12
  Metodikas apraksts    12
  Eksperimenta procedūra    12
  Rezultāti    15
  Diskusija    17
  Izmantotā literatūra    18
Extract

Mūsdienās aktuāls ir kļuvis jautājums par skolēnu mācību motivāciju. Līdztekus motivācijai, piesaiste literatūrā tiek uzskatīta par ļoti svarīgu mācību rezultātu uzlabošanai. Motivācija tiek uzskatīta par priekšnoteikumu un nepieciešamu elementu izglītojamo piesaistei mācību procesam. Piesaiste mācībām ir līdzeklis, lai sasniegtu labus akadēmiskos rezultātus (Saeed & Zyngier, 2012).
Visā pasaulē aktuāla problēma ir skolēnu mācību motivācija, piesaiste mācībām un akadēmiskie sasniegumi. Aktuāla kļūst izglītības reforma, kura orientēta uz akadēmiskajām un emocionālajām vajadzībām(Saeed & Zyngier, 2012).
Mācību motivāciju ietekmē mācīšanās situācija, apstākļi, kuros noris skolēnu darbība un kurus veido skolotājs. Svarīga ir arī attieksme pret mācībām. …

Author's comment
Atlants