Author:
Evaluation:
Published: 04.12.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Bērna vārds kā identitātes stiprinātājs', 1.
  • Presentations 'Bērna vārds kā identitātes stiprinātājs', 2.
  • Presentations 'Bērna vārds kā identitātes stiprinātājs', 3.
  • Presentations 'Bērna vārds kā identitātes stiprinātājs', 4.
  • Presentations 'Bērna vārds kā identitātes stiprinātājs', 5.
  • Presentations 'Bērna vārds kā identitātes stiprinātājs', 6.
  • Presentations 'Bērna vārds kā identitātes stiprinātājs', 7.
  • Presentations 'Bērna vārds kā identitātes stiprinātājs', 8.
  • Presentations 'Bērna vārds kā identitātes stiprinātājs', 9.
  • Presentations 'Bērna vārds kā identitātes stiprinātājs', 10.
  • Presentations 'Bērna vārds kā identitātes stiprinātājs', 11.
  • Presentations 'Bērna vārds kā identitātes stiprinātājs', 12.
  • Presentations 'Bērna vārds kā identitātes stiprinātājs', 13.
  • Presentations 'Bērna vārds kā identitātes stiprinātājs', 14.
  • Presentations 'Bērna vārds kā identitātes stiprinātājs', 15.
  • Presentations 'Bērna vārds kā identitātes stiprinātājs', 16.
Extract

Secinājumi:
Darbā izvirzītā hipotēze – bērna vārdu var izmantot kā identitātes gaitas korekcijas līdzekli un pašapziņas stiprinātāju- apstiprinājās
Darba mērķis –izzināt vārda nozīmi bērna identitātes veidošanā-īstenojās, jo vārds ir viens no noturīgākajiem elementiem, uz kuru balstās personības identitāte
Esmu pārliecināta, ja bērnam ir pozitīva attieksmes pret savu vārdu, vārds paliek kā saikne ar apkārtējo pasauli. Visiem bērniem, kuri sevi identificē ar vārdu ir augsts pašvērtējums, pozitīva attieksme pret pasauli un pieaugušajiem, augsta atbildības sajūta un rūpīga attieksme pret darbu.

Atlants