Evaluation:
Published: 24.01.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
  • Presentations 'Mācību organizācijas forma', 1.
  • Presentations 'Mācību organizācijas forma', 2.
  • Presentations 'Mācību organizācijas forma', 3.
  • Presentations 'Mācību organizācijas forma', 4.
  • Presentations 'Mācību organizācijas forma', 5.
  • Presentations 'Mācību organizācijas forma', 6.
  • Presentations 'Mācību organizācijas forma', 7.
  • Presentations 'Mācību organizācijas forma', 8.
  • Presentations 'Mācību organizācijas forma', 9.
  • Presentations 'Mācību organizācijas forma', 10.
  • Presentations 'Mācību organizācijas forma', 11.
  • Presentations 'Mācību organizācijas forma', 12.
  • Presentations 'Mācību organizācijas forma', 13.
  • Presentations 'Mācību organizācijas forma', 14.
Extract

20.gs.
H.Parkshersta Daltonā izveidoja- Daltonas plānu.Tā būtība- skolotāja skaidrojums tiek aizstāts ar rakstisko uzdevumu, ko skolēns veic patstāvīgi. Skolotājam bija konsultanta funkcijas.

20.gs. 70.-80. gados
ASV parādījās L.Trampa plāns.Tā būtība- vidusskolas nodarbības organizējamas lielās grupās (2-3 klases kopā) , kur lasa lekcijas.
Mazajās grupās (15-20 skolēni skolotāja vadībā apspriež lekciju materiālu, diskutē)
Maksimāli tiek akcentēta individualitātes attīstības sekmēšana.

L.Trampa laika sadale:
Darbam lielajās grupās – 40% laika;
Darbam mazajās grupās – 20% laika;
Individuālajam darbam – 40% laika.
Visu mācību darba organizācijas formu vidū savu dzīvotspēju pierādījusi klašu un stundu sistēma, kas atrodas dinamikas stāvoklī un arvien pilnveidojas.

Author's comment
Atlants