Author:
Evaluation:
Published: 20.03.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Tūrisma uzņēmuma iedarbība ar tā makrovidi', 1.
  • Summaries, Notes 'Tūrisma uzņēmuma iedarbība ar tā makrovidi', 2.
Extract

Katram tūrisma uzņemumām pastāv sava makrovide, kurā savukārt ietilpst ekonomiskā, politiskā, sociālā, tehnoloģiskā un ekoloģiskā vides. Nenoliedzami, uzņēmums cieši mijiedarbojas ar savu makrovidi un rezultātā notiek izmaiņas kā pašā uzņēmumā, tā arī vidē. makrovide) satur visus ārējos spēkus un organizācijas, ar kurām uzņēmums sastopas savā ikdienas un stratēģiskajā darbībā. Makrovidi atsevišķs uzņēmums nevar kontrolēt, tomēr tās faktori var būtiski ietekmēt uzņēmuma darbību. Kā jau minēju, tūrisma uzņemuma ārējo makro vidi veido 5 galvenās apakšvides:
ekonomiskā — inflācija, bezdarbs, iedzīvotāju pirktspēja, dzīves līmenis, valsts ekonomikas augšupeja vai lejupslīde.…

Author's comment
Atlants