Author:
Evaluation:
Published: 26.06.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Essays 'Stratēģiju attīstīšana un īstenošana tūrisma mārketinga plānos', 1.
  • Essays 'Stratēģiju attīstīšana un īstenošana tūrisma mārketinga plānos', 2.
  • Essays 'Stratēģiju attīstīšana un īstenošana tūrisma mārketinga plānos', 3.
Extract

Tūrisma mārketinga stratēģijas attīstīšana un īstenošana.
Lai īstenotu tūrisma mārketinga stratēģiju, uzmanība ir jāpievērš diviem svarīgiem jautājumiem „kur mēs vēlamies, lai nonāktu tūrisms?” un „kā mēs varam tur nokļūt?”. Respektīvi, kad ir veikta tirgus izpēte un resursu analīze, nepieciešams saplānot pieejamo resursu pielietošanu, lai tiktu sasniegti tūrisma stratēģijā izvirzītie mērķi.
Tūrisma mārketinga stratēģijas attīstīšanas un īstenošanas galvenā būtība ir savienot tūrisma menedžmenta lēmumus attiecībā uz to mērķiem, mērķa tirgiem un mārketinga MIX programmām, savienojoties ar līdzekļu organizēšanu un atbildību sadali realizējot īpašas mārketinga aktivitātes. Tūrisma uzņēmumam jādefinē mērķa klienta segments, kuru var segmentēt pēc produkta beigu lietotājiem (tūristiem), starpniekiem (tūroperatoriem un tūrisma aģentiem) vai tūrisma pakalpojumu piegādātājiem (naktsmītnēm un transporta uzņēmumiem).

Author's comment
Atlants