Author:
Evaluation:
Published: 01.10.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Vienas nodarbības izvērsts konspekts 9.klasei mājturībā', 1.
  • Summaries, Notes 'Vienas nodarbības izvērsts konspekts 9.klasei mājturībā', 2.
  • Summaries, Notes 'Vienas nodarbības izvērsts konspekts 9.klasei mājturībā', 3.
  • Summaries, Notes 'Vienas nodarbības izvērsts konspekts 9.klasei mājturībā', 4.
Extract

Tēma: Kompozīcija, tamborēšana
Apakštēma: Kopozīcijas izteiksmes līdzekļi tekstilizstrādājumos – punkts, līnija
Klase: 9

Mērķis: izprast kompozīcijas pamatprincipus un izteiksmes līdzekļus un prast tos pielietot dažādos tekstilizstrādājumos.

Uzdevumi: 1. atkārtot tamborēšanas tehniku;
2. izprast, kā veidojas kompozīcija no punktiem un līnijām;
3. apgūt punkta un līnijas attēlošanu tekstildarbos;
4. veidot savam tekstilizstrādājumam skices;
5. veidot dažādus paraudziņus, izmantojot jauniegūtās zināšanas.
Mācību metodes: 1. vārdiskās metodes:
dzīvā vārda metodes (izklāsts);
darbs ar grāmatu (lasīšana, rakstveida vingrinājumi).
2. tiešās uzziņas metodes:
uzskates metodes (demonstrējumi);
parktiskās metodes (praktiskie darbi).

Mācību procesā skolēni zināšanas uztver, pirmkārt, dzirdot pedagoga stāstījumu vai izskaidrojumu, tātad ar dzirdi; otrkārt, redzot dažādus uzskates līdzekļus un to demonstrēšanu – tātad ar redzi; treškārt, praktiski izpildot attiecīgu darbu, līdz ar to vienlaikus apgūstot attiecīgo darba prasmi un iemaņas. Tātad mācīšanas un mācīšanās pamatā ir zināšanu apguves avoti un darbmācības skolotāja dzīvais vārds, uzskate un demonstrējumi, praktiskie darbi.…

Author's comment
Atlants