Evaluation:
Published: 02.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Rūpes par dzīvniekiem', 1.
  • Summaries, Notes 'Rūpes par dzīvniekiem', 2.
Extract

Skolotāja darbība
Ievads. Parādu dažādus meža dzīvnieku attēlus. Stāstu, ka ziemā, kad tik daudz sniega, dzīvniekiem grūti atrast sev barību un kā cilvēki var rūpēties par dzīvo radību

Galvenā daļa. Esmu atnesusi dažādus dārzeņus, kuri glabājas manā pagrabā- kāpostu lapas, burkānus, bietes, kartupeļus, ābolus un aukliņas
Dārzeņos izgrebu nelielus caurumiņus, lai tajos iesietu aukliņu
Dinamiskā pauze- Dodamies uz netālo mežiņu, lai aiznestu kārumus dzīvniekiem
Nobeigums. Atrodam barotavu, kur daļu dārzeņu atstājam

Pašvērtējums. Skolēnu interese bija liela un jautājumu daudz. Piemēram, vai dzīvnieki zinās un atradīs šo vietu?, vai viņiem garšos šie dārzeņi, vai viņi zinās, ka tieši mēs tos atnesām?
Priecēja tas, ka neviens nejautāja, kāpēc mums tas jādara, vai vaimanas, ka sniegs par biezu.
Labu darbu un domu nekad nav par daudz.

Author's comment
Atlants