Author:
Evaluation:
Published: 28.03.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Krāsu izmantošana reklāmā', 1.
Extract

Krāsa ir viens no svarīgākajiem elementiem reklāmā, kurš var ļoti ietekmēt cilvēka vēlmi nopirkt reklamējamo preci. Pirmais, kas krīt acīs, kad redzi reklāmu, ir krāsu gamma. Interesants ir fakts, ka 80 % krāsu uztver nervu sistēma, bet 20% - redze.
Krāsu izmantošanas vispārējie noteikumi:
*nav rekomendējams lietot pārāk raibu krāsu kombināciju (jo vairāk spilgtu krāsu, jo lielāks ir kairinājums no krāsu dažādības. Cilvēkam ir grūtāk uztvert informāciju. Vislabāk izmantot 3-4 krāsas, ieskaitot melno.)…

Author's comment
Atlants