Author:
Evaluation:
Published: 03.10.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Starptautiskās reklāmas un mārketinga veidošanās un problēmas', 1.
  • Summaries, Notes 'Starptautiskās reklāmas un mārketinga veidošanās un problēmas', 2.
  • Summaries, Notes 'Starptautiskās reklāmas un mārketinga veidošanās un problēmas', 3.
  • Summaries, Notes 'Starptautiskās reklāmas un mārketinga veidošanās un problēmas', 4.
Extract

Pēc Otrā pasaules kara, kad amerikāņu uzņēmumi ienāca starptautiskajā tirgū, pieprasījums pēc Amerikas produkcijas arvien vairāk pieauga. Mūsdienās reklāmas izmaksas ASV aptuveni sastāda 50% no visām reklāmas izmaksām pasaulē. Pēdējos 15 gados šīs izmaksas konkrēti reklāmai un arī mārketingam arvien pieaug, pie tam lielos tempos.
Reklāma neatkarīgi no tās formām tiek izmantota visās pasaules valstīs, jo tā palīdz popularizēt produkciju gan to, kas tikko parādījusies patēriņa tirgū, gan to, kas jau tajā tiek pārdota. Produktu konkurence pasaules tirgos ir milzīga un produktu sortiments ir pietiekami plašs, lai tiktu apmierinātas pircēju vajadzības, līdz ar to jaunām precēm un produktiem, arī pakalpojumiem, lai kaut cik tie varētu pastāvēt tirgū un tiktu pieprasīti, tiek izmantoti reklāmas visdažādākie līdzekļi. Starptautiskā reklāma palīdz šiem produktiem virzīties starptautiskā mēroga tirgos, it īpaši apstākļos, kad preces vietējais tirgus ir apgūts un tas ir piepildīts. …

Author's comment
Atlants