-
Mārketinga komunikāciju īpatnības presē
Research Papers15 Marketing, Advertising, Business, Journalism
Secinājumi
• Veiksmīga reklāma var radīt lielu zīmola atpazīstamību
• Presi lasa, lai apliecinātu savu piederību kādai noteiktai sabiedrības daļai, lai izrādītu savu kompetenci, informētību un interesi par sabiedrībā notiekošo
• Reklāma laikrakstos pārbaudīta vērtība ar spēcīgu un stabilu pozīciju reklāmas pasaulē
• Reklāma laikrakstā lasītājiem sniedz detalizētu un gandrīz neierobežota apjoma informāciju
• Laikrakstu reklāmas priekšrocība salīdzinājumā ar citiem medijiem ir tās unikālajā iespējā apvienot racionālu tekstu ar emocionālas attieksmes radīšanu pret reklamējamo preci,pakalpojumu, zīmolu.
Priekšlikumi
Uzņēmumiem reklamēties presē, jo:
• prese aptver lielāku un dažādu grupu segmentus
• ātra auditorijas sasniedzamība un augsta iespējamā komunikācijas frekvence
• drukātā reklāma presē ir paliekoša vērtība
• neierobežots informācijas apjoms reklāmā
• reklāma presē strādā…
Darba pielikumā sagatavota prezentācija. Secinājumi un priekšlikumi Secinājumi • Veiksmīga reklāma var radīt lielu zīmola atpazīstamību • Presi lasa, lai apliecinātu savu piederību kādai noteiktai sabiedrības daļai, lai izrādītu savu kompetenci, informētību un interesi par sabiedrībā notiekošo • Reklāma laikrakstos pārbaudīta vērtība ar spēcīgu un stabilu pozīciju reklāmas pasaulē • Reklāma laikrakstā lasītājiem sniedz detalizētu un gandrīz neierobežota apjoma informāciju • Laikrakstu reklāmas priekšrocība salīdzinājumā ar citiem medijiem ir tās unikālajā iespējā apvienot racionālu tekstu ar emocionālas attieksmes radīšanu pret reklamējamo preci,pakalpojumu, zīmolu. Priekšlikumi Uzņēmumiem reklamēties presē, jo: • prese aptver lielāku un dažādu grupu segmentus • ātra auditorijas sasniedzamība un augsta iespējamā komunikācijas frekvence • drukātā reklāma presē ir paliekoša vērtība • neierobežots informācijas apjoms reklāmā • reklāma presē strādā