Author:
Evaluation:
Published: 04.12.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Research Papers 'Mārketinga komunikāciju īpatnības presē', 1.
  • Research Papers 'Mārketinga komunikāciju īpatnības presē', 2.
  • Research Papers 'Mārketinga komunikāciju īpatnības presē', 3.
  • Research Papers 'Mārketinga komunikāciju īpatnības presē', 4.
  • Research Papers 'Mārketinga komunikāciju īpatnības presē', 5.
  • Research Papers 'Mārketinga komunikāciju īpatnības presē', 6.
  • Research Papers 'Mārketinga komunikāciju īpatnības presē', 7.
  • Research Papers 'Mārketinga komunikāciju īpatnības presē', 8.
  • Research Papers 'Mārketinga komunikāciju īpatnības presē', 9.
  • Research Papers 'Mārketinga komunikāciju īpatnības presē', 10.
  • Research Papers 'Mārketinga komunikāciju īpatnības presē', 11.
  • Research Papers 'Mārketinga komunikāciju īpatnības presē', 12.
  • Research Papers 'Mārketinga komunikāciju īpatnības presē', 13.
  • Research Papers 'Mārketinga komunikāciju īpatnības presē', 14.
  • Research Papers 'Mārketinga komunikāciju īpatnības presē', 15.
  • Research Papers 'Mārketinga komunikāciju īpatnības presē', 16.
  • Research Papers 'Mārketinga komunikāciju īpatnības presē', 17.
  • Research Papers 'Mārketinga komunikāciju īpatnības presē', 18.
  • Research Papers 'Mārketinga komunikāciju īpatnības presē', 19.
  • Research Papers 'Mārketinga komunikāciju īpatnības presē', 20.
  • Research Papers 'Mārketinga komunikāciju īpatnības presē', 21.
  • Research Papers 'Mārketinga komunikāciju īpatnības presē', 22.
  • Research Papers 'Mārketinga komunikāciju īpatnības presē', 23.
  • Research Papers 'Mārketinga komunikāciju īpatnības presē', 24.
  • Research Papers 'Mārketinga komunikāciju īpatnības presē', 25.
  • Research Papers 'Mārketinga komunikāciju īpatnības presē', 26.
  • Research Papers 'Mārketinga komunikāciju īpatnības presē', 27.
  • Research Papers 'Mārketinga komunikāciju īpatnības presē', 28.
  • Research Papers 'Mārketinga komunikāciju īpatnības presē', 29.
  • Research Papers 'Mārketinga komunikāciju īpatnības presē', 30.
  • Research Papers 'Mārketinga komunikāciju īpatnības presē', 31.
  • Research Papers 'Mārketinga komunikāciju īpatnības presē', 32.
  • Research Papers 'Mārketinga komunikāciju īpatnības presē', 33.
  • Research Papers 'Mārketinga komunikāciju īpatnības presē', 34.
Extract

Secinājumi
• Veiksmīga reklāma var radīt lielu zīmola atpazīstamību
• Presi lasa, lai apliecinātu savu piederību kādai noteiktai sabiedrības daļai, lai izrādītu savu kompetenci, informētību un interesi par sabiedrībā notiekošo
• Reklāma laikrakstos pārbaudīta vērtība ar spēcīgu un stabilu pozīciju reklāmas pasaulē
• Reklāma laikrakstā lasītājiem sniedz detalizētu un gandrīz neierobežota apjoma informāciju
• Laikrakstu reklāmas priekšrocība salīdzinājumā ar citiem medijiem ir tās unikālajā iespējā apvienot racionālu tekstu ar emocionālas attieksmes radīšanu pret reklamējamo preci,pakalpojumu, zīmolu.

Priekšlikumi
Uzņēmumiem reklamēties presē, jo:
• prese aptver lielāku un dažādu grupu segmentus
• ātra auditorijas sasniedzamība un augsta iespējamā komunikācijas frekvence
• drukātā reklāma presē ir paliekoša vērtība
• neierobežots informācijas apjoms reklāmā
• reklāma presē strādā…

Author's comment
Atlants