Evaluation:
Published: 07.06.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Used
  • Research Papers 'E-talona ieviešana vilcienos: notikuma rāmējums medijos', 1.
  • Research Papers 'E-talona ieviešana vilcienos: notikuma rāmējums medijos', 2.
  • Research Papers 'E-talona ieviešana vilcienos: notikuma rāmējums medijos', 3.
  • Research Papers 'E-talona ieviešana vilcienos: notikuma rāmējums medijos', 4.
  • Research Papers 'E-talona ieviešana vilcienos: notikuma rāmējums medijos', 5.
  • Research Papers 'E-talona ieviešana vilcienos: notikuma rāmējums medijos', 6.
  • Research Papers 'E-talona ieviešana vilcienos: notikuma rāmējums medijos', 7.
  • Research Papers 'E-talona ieviešana vilcienos: notikuma rāmējums medijos', 8.
  • Research Papers 'E-talona ieviešana vilcienos: notikuma rāmējums medijos', 9.
Extract

Rāmējumi.
Daudzveidīgajā un mainīgajā informācijas vidē mediji, bet jo īpaši prese, ir būtisks informācijas pārvaldības institūts, kas nodrošina publisko debašu iespējas, vācot un atlasot informāciju un veidojot rāmējumus, kas saista kopā notikumus, konceptus, izteikumus un tēlus. 1
Rāmējums – komunikācijas konstrukts (valoda, teksts, vizualitāte, vēstītājs) un veids kā tas saņēmējam vēsta, kā interpretēt un klasificēt jauno informāciju.2 Komunikācijas literatūrā ļoti bieži izmanto terminus „rāmējums” un „rāmēšana”. Ir viedoklis par to, ka „rāmēšana” ir process ar kura palīdzību komunikācijas avoti, tādi kā ziņu organizācijas (vai arī politiskie līderi, sabiedrisko attiecību profesionāļi, politisko reklāmu konsultanti, ziņu skatītāji) nosaka vai konstruē politiskus jautājumus vai publiskus strīdus.3 …

Author's comment
Atlants