Evaluation:
Published: 14.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
  • Research Papers 'Tirgus analīze', 1.
  • Research Papers 'Tirgus analīze', 2.
  • Research Papers 'Tirgus analīze', 3.
  • Research Papers 'Tirgus analīze', 4.
  • Research Papers 'Tirgus analīze', 5.
  • Research Papers 'Tirgus analīze', 6.
  • Research Papers 'Tirgus analīze', 7.
  • Research Papers 'Tirgus analīze', 8.
  • Research Papers 'Tirgus analīze', 9.
  • Research Papers 'Tirgus analīze', 10.
  • Research Papers 'Tirgus analīze', 11.
  • Research Papers 'Tirgus analīze', 12.
  • Research Papers 'Tirgus analīze', 13.
  • Research Papers 'Tirgus analīze', 14.
  • Research Papers 'Tirgus analīze', 15.
  • Research Papers 'Tirgus analīze', 16.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma SIA „Baiļi” īss apraksts    4
2.  Uzņēmuma SIA „Baiļi” mārketinga vides analīze    5
2.1.  Iekšējās vides raksturojums    5
2.2.  Ārējās vides raksturojums    7
2.2.1.  Makrovides faktori    7
2.2.2.  Pieprasījums    8
2.2.3.  Konkurence    9
2.2.4.  Piegāgātāji    11
2.2.5.  Starpnieki    11
2.3.  Situācijas analīze (SVID)    11
  Secinājumi un priekšlikumi    13
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    18
Extract

Attīstoties valsts ekonomikai un privātās uzņēmējdarbības sfērai, attīstās arī aktīvās atpūtas centri un paplašinās to piedāvājumu klāsts. Tā kā arī es esmu aktīvās atpūtas cienītājs nolēmu tuvāk papētīt atpūtas iespējas tuvākajā apkārtnē. Tā es nolēmu kursa darbu rakstīt par atpūtas centru SIA „Baiļi”. Kursa darba mērķis ir izpētīt SIA „Baiļi” vidi, izanalizēt to ietekmējošos faktorus un tā rezultātā izdarīt secinājumus par uzņēmuma darbību. Mērķa sasniegšanai darbā risināmie uzdevumi bija:
uzņēmuma SIA „Baiļi” iekšējās vides raksturošana, lai atrastu uzņēmuma darbību ietekmējošos labvēlīgos un nelabvēlīgos faktorus;
uzņēmuma ārējās vides faktoru izpēte un analīze, apkopojot informāciju no literatūras avotiem un uzņēmuma nepublicētajiem materiāliem, lai atrastu spēkus, kas darbojās ārpus uzņēmuma un ietekmē tā darbību;
SVID analīzes izveidošana, nosakot uzņēmuma stiprās un vājās puses, iespējas un draudus, lai izveidotu stratēģiju, kurā uzņēmuma vājās puses ar iespēju palīdzību pārvērst par stiprajām pusēm;
secinājumu un ieteikumu izstrādāšana.
Periods, kurā tiek pētīts uzņēmums ir no 2001. gada līdz 2004. gadam.
Veidojot šo darbu tika izmantotas dažādas pētījumu metodes, piemēram, salīdzināšanas, tabulas, grafiskā un praktiskā pētījuma metode konkrētā nozarē. Darbā izmatoti uzņēmuma nepublicētie materiāli, speciālā ekonomiskā un mācību literatūra, interneta resursi un personīgie lekciju pieraksti.
Ierobežojumi uzdevuma veikšanai bija nepietiekama informācija internetā, lai analizētu konkurentus.
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Baiļi” dibināta 1994. gada oktobrī un atrodas pie Gaujas 2,5 km attālumā no Valmieras centra. No sākuma „Baiļi” stratēģija bija izīrēt kalnu un inventāru slēpotājiem. Izīrēšanai bija tikai viens kalns, pa kuru brauca gan pieredzējuši slēpotāji, gan iesācēji. Cilvēku interese par šo izklaidi bija ļoti liela, kā rezultātā uzņēmums paplašinājās piedāvājot jau 6 kalnus nobraucienam. Šie jaunie kalni bija sadalīti līmeņos, pēc pieredzes slēpošanā un pēc inventāra izvēles (slēpes, sniega dēļi). Blakus vēl tika izveidota jautra nobrauciena vieta, ar kamerām, kura ļauj klientiem izbaudīt vienkārši ziemas priekus. …

Author's comment
Atlants