Evaluation:
Published: 12.06.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Integrēta rotaļnodarbība. Mana tuvākā apkārtne', 1.
  • Summaries, Notes 'Integrēta rotaļnodarbība. Mana tuvākā apkārtne', 2.
  • Summaries, Notes 'Integrēta rotaļnodarbība. Mana tuvākā apkārtne', 3.
  • Summaries, Notes 'Integrēta rotaļnodarbība. Mana tuvākā apkārtne', 4.
Extract

Uzdevumi:
• Radīt interesi par apkārtējās vides nozīmi mūsu dzīvē;
• Atpazīt un nosaukt objektus iestādes tuvākajā apkārtnē;
• Rosināt paust savu viedokli un pieredzi par tuvējo apkārtni;
• Attīstīt prasmi Iegūt un nodot informāciju ar valodas palīdzību;
• Vingrināties salīdzināt objektus pēc formas, krāsas, lieluma un pielietojuma;
• Rosināt attēlot redzēto un dzirdēto zīmējot.
Rīta cēliens: skolotāja sagaida bērnus un aicina pastāstīt, kādas pārmaiņas apkārtējā vidē manāmas, iestājoties rudenim. Bērni stāsta savas domas, skolotāja papildina un, ar jautājumu palīdzību, rosina atcerēties iepriekšējās sarunās uzzināto informāciju. Tiek pārrunāts, kādi tad ir vasaras mēneši, kādi – rudens, kā vasara atšķiras no rudens, kāpēc. Skolotāja aicina bērnus doties uz leļļu stūrīti un pavērot, vai lelles ir gatavas rudenim. Bērni secina, ka nav, jo tās ir apģērbtas vasaras kleitās. Skolotāja aicina bērnus pārģērbt lelles atbilstoši gadalaikam. Bērni nomaina leļļu apģērbu no vasaras kleitām uz siltākām drēbītēm un rotaļājas ar tām.

Author's comment
Atlants