Evaluation:
Published: 04.01.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Practice Reports 'Mācību prakse Liepājas pilsētas domes Sociālā dienesta Ģimenes atbalsta daļā', 1.
  • Practice Reports 'Mācību prakse Liepājas pilsētas domes Sociālā dienesta Ģimenes atbalsta daļā', 2.
  • Practice Reports 'Mācību prakse Liepājas pilsētas domes Sociālā dienesta Ģimenes atbalsta daļā', 3.
  • Practice Reports 'Mācību prakse Liepājas pilsētas domes Sociālā dienesta Ģimenes atbalsta daļā', 4.
  • Practice Reports 'Mācību prakse Liepājas pilsētas domes Sociālā dienesta Ģimenes atbalsta daļā', 5.
  • Practice Reports 'Mācību prakse Liepājas pilsētas domes Sociālā dienesta Ģimenes atbalsta daļā', 6.
  • Practice Reports 'Mācību prakse Liepājas pilsētas domes Sociālā dienesta Ģimenes atbalsta daļā', 7.
  • Practice Reports 'Mācību prakse Liepājas pilsētas domes Sociālā dienesta Ģimenes atbalsta daļā', 8.
  • Practice Reports 'Mācību prakse Liepājas pilsētas domes Sociālā dienesta Ģimenes atbalsta daļā', 9.
  • Practice Reports 'Mācību prakse Liepājas pilsētas domes Sociālā dienesta Ģimenes atbalsta daļā', 10.
  • Practice Reports 'Mācību prakse Liepājas pilsētas domes Sociālā dienesta Ģimenes atbalsta daļā', 11.
  • Practice Reports 'Mācību prakse Liepājas pilsētas domes Sociālā dienesta Ģimenes atbalsta daļā', 12.
  • Practice Reports 'Mācību prakse Liepājas pilsētas domes Sociālā dienesta Ģimenes atbalsta daļā', 13.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Sociālā institūcija un tās darbības izzināšana    4
  Sociālā institūcija, tās ģeogrāfiskā vide    4
  Sociālā institūcija un tās sociālā un lietu vide    4
  Sociālās institūcijas darbinieku un klientu raksturojums, darbinieku un klientu mijiedarbības procesa izpēte    8
  Mijiedarbības procesa daudzveidības apraksts    8
  Novērojumi par tā norisi    9
  Prakses dienasgrāmata    11
  Konstruktīvs prakses pašvērtējums    14
  Personīgā izglītības filozofija    14
  Pašvērtējums    14
  Izmantotā literatūra    16
Extract

Secinājumi:
1. Visa sociālā darbinieka ikdiena notiek mijiedarbībā ar sabiedrību – klientiem, Sociālo dienestu un tā vadību un sadarbības partneriem.
2. Mijiedarbība notiek abpusēji apmainoties ar informāciju, izvērtējot un sniedzot atzinumus, palīdzot un dodot ieteikumus, galu galā arī sekojot līdzi tam, kā viss attīstās.
3. Mijiedarbībā ar klientu vissvarīgākais ir viņa līdzdarbošanās, vēlme atrisināt savas problēmas.
4. Visi Ģimenes atbalsta daļā strādājošie sociālie darbinieki ir jau iepriekš veikuši sociālo darbu citās darba vietās, viņiem tajā ir liela pieredze. Darbavietas fiziskā vide viņus apmierina, savukārt psiholoģiski darbs ir smags.
5. Vairums Ģimenes atbalsta daļas klienti ir vecumā ap 35 gadiem, ar sliktu materiālo stāvokli. Galvenās viņu problēmas ir atkarības, bezdarbs un iztikas līdzekļu trūkums. Bet viņu attieksme pret sociālo institūciju ir dažāda.

Author's comment
Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Mācību prakse Liepājas pilsētas domes Sociālā dienesta Ģimenes atbalsta daļā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/477795

Send

Email has been sent