Evaluation:
Published: 30.01.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Fonemātiskās uztveres traucējumu korekcija vecākā pirmsskolas vecuma bērniem', 1.
  • Presentations 'Fonemātiskās uztveres traucējumu korekcija vecākā pirmsskolas vecuma bērniem', 2.
  • Presentations 'Fonemātiskās uztveres traucējumu korekcija vecākā pirmsskolas vecuma bērniem', 3.
  • Presentations 'Fonemātiskās uztveres traucējumu korekcija vecākā pirmsskolas vecuma bērniem', 4.
  • Presentations 'Fonemātiskās uztveres traucējumu korekcija vecākā pirmsskolas vecuma bērniem', 5.
  • Presentations 'Fonemātiskās uztveres traucējumu korekcija vecākā pirmsskolas vecuma bērniem', 6.
  • Presentations 'Fonemātiskās uztveres traucējumu korekcija vecākā pirmsskolas vecuma bērniem', 7.
  • Presentations 'Fonemātiskās uztveres traucējumu korekcija vecākā pirmsskolas vecuma bērniem', 8.
  • Presentations 'Fonemātiskās uztveres traucējumu korekcija vecākā pirmsskolas vecuma bērniem', 9.
  • Presentations 'Fonemātiskās uztveres traucējumu korekcija vecākā pirmsskolas vecuma bērniem', 10.
  • Presentations 'Fonemātiskās uztveres traucējumu korekcija vecākā pirmsskolas vecuma bērniem', 11.
Extract

Secinājumi
Skolotājam logopēdam jāveic rūpīga bērnu novērošana
un izpēte, ir jāievēro dažādi attīstības aspekti – fiziskā,
psihiskā, sociālā un emocionālā attīstība. Bērna attīstība
jāskata veselumā.
Mērķtiecīgi organizējot koriģējoši attīstošo darbību,
lietojot mērķtiecīgi izvēlētus vingrinājumus, rotaļas un
spēles, tiek trenēta dzirdes uztvere un attīstīta runa un
valoda, tātad – aktivizēta arī fonemātiskā uztvere.
Pētījuma gaitā lietojot dažādas metodes un
vingrinājumus, ievērojot vecumposma īpatnības, tika
konstatēta fonemātisko procesu uzlabošanās vecākā
pirmsskolas vecuma bērniem.

Atlants