Author:
Evaluation:
Published: 29.01.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
  • Summaries, Notes 'Mācīšanās stili pēc Kolba teorijas', 1.
  • Summaries, Notes 'Mācīšanās stili pēc Kolba teorijas', 2.
  • Summaries, Notes 'Mācīšanās stili pēc Kolba teorijas', 3.
  • Summaries, Notes 'Mācīšanās stili pēc Kolba teorijas', 4.
  • Summaries, Notes 'Mācīšanās stili pēc Kolba teorijas', 5.
  • Summaries, Notes 'Mācīšanās stili pēc Kolba teorijas', 6.
  • Summaries, Notes 'Mācīšanās stili pēc Kolba teorijas', 7.
Extract

Apkopojums
Aptaujas rezultātā autors ieguva zemāk izklāstītos secinājumus.
1. Aptaujāto cilvēku vidū skaitliski bija visvairāk cilvēku, kuriem bija augsts rezultāts asī ar nosaukumu „aktīvā izmēģināšana”
2. Dominējošais mācīšanās stils starp respondentiem bija pārveidojošais un izplatošais mācību stils.
3. Lielākā daļa aptaujāto personu raksturojas kā darītāji, kuriem ir raksturīgs praktiskums un efektivitāte.
4. Aptaujātās personas šobrīd ir studiju procesā, un mācīšanās stila izprašana viņiem bija nozīmīga. Respondenti atzina, ka aptaujas rezultāti ir atbilstoši viņu personībai.

Author's comment
Editor's remarks
Atlants