Author:
Evaluation:
Published: 08.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
  • Research Papers 'Uzņēmuma mārketinga iekšējās vides faktori', 1.
  • Research Papers 'Uzņēmuma mārketinga iekšējās vides faktori', 2.
  • Research Papers 'Uzņēmuma mārketinga iekšējās vides faktori', 3.
  • Research Papers 'Uzņēmuma mārketinga iekšējās vides faktori', 4.
  • Research Papers 'Uzņēmuma mārketinga iekšējās vides faktori', 5.
  • Research Papers 'Uzņēmuma mārketinga iekšējās vides faktori', 6.
  • Research Papers 'Uzņēmuma mārketinga iekšējās vides faktori', 7.
  • Research Papers 'Uzņēmuma mārketinga iekšējās vides faktori', 8.
  • Research Papers 'Uzņēmuma mārketinga iekšējās vides faktori', 9.
  • Research Papers 'Uzņēmuma mārketinga iekšējās vides faktori', 10.
  • Research Papers 'Uzņēmuma mārketinga iekšējās vides faktori', 11.
  • Research Papers 'Uzņēmuma mārketinga iekšējās vides faktori', 12.
  • Research Papers 'Uzņēmuma mārketinga iekšējās vides faktori', 13.
  • Research Papers 'Uzņēmuma mārketinga iekšējās vides faktori', 14.
  • Research Papers 'Uzņēmuma mārketinga iekšējās vides faktori', 15.
  • Research Papers 'Uzņēmuma mārketinga iekšējās vides faktori', 16.
  • Research Papers 'Uzņēmuma mārketinga iekšējās vides faktori', 17.
  • Research Papers 'Uzņēmuma mārketinga iekšējās vides faktori', 18.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Mārketinga vide    5
2.  Iekšējā vide    8
3.  Praktiskā daļa    13
  Literatūras sarakts    18
Extract

Uzņēmumā, kas sastāv no nodaļām, kuras ir izveidotas kopējā mērķa īstenošanai, darbības koordinēšanu attiecība uz patērētājiem parasti cenšas uzņemties mārketinga nodaļa.
Tomēr pērējās nodaļas bieži vien nevēlas atzīt tās līdera lomu. Katra no tām veic uzdevumus, kas saistīti ar kopējās sistēmas kādas nodaļas darbību, turpretī mārketinga nodaļas redzeslokā ir visas darbības, kuras zināma mērā ir saistītas ar galamērķi, proti, patērētāju vajadzību apmierināšanu.
Mārketinga vide ir uzņēmumu darbību ietekmējošo labvēlīgo un nelabvēlīgo faktoru kopums, kuri izraisa nepieciešamību tos izmantot vai pārvarēt, lai īstenotu mārketinga mērķus.
Mārketinga ietekmējošie iekšējas vides faktori ir šādi:
institucionālais menedžments (ieskaitot īpašniekus );
finanšu struktūrvienības ;
pētniecības struktūrvienības ;
ražošanas struktūrvienības ;
grāmatvedība.
Institucionālais menedžments jeb augstākā līmeņa menedžeri – tā ir salīdzinoši neliela administrācijas grupa, kas kontrolē uzņēmuma darbību. Tipiski augstāka līmeņa menedžeru amati ir šādi: akciju sabiedrības padomes priekšsēdētājs, valdes priekš sēdētais, prezidents, viceprezidenti. No citām menedžmenta hierarhijas pakāpēm augstākā atšķiras ar plašu darbību un atbildību. …

Author's comment
Atlants