Author:
Evaluation:
Published: 27.04.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Zenta Mauriņa. Neredzīgais Indriķis. Braila raksts', 1.
  • Summaries, Notes 'Zenta Mauriņa. Neredzīgais Indriķis. Braila raksts', 2.
Extract

Latviešu literāri filozofiskās esejas žanra iedibinātāja un izkopēja, rakstniece, tulkotāja un skolotāja. Z Mauriņa uzaugusi ..........., sava tēva doktorātā. .......... vecumā, saslimstot ar ............. ............., uz mūžu piekalta pie ........... ............, kas nekļūst par šķērsli ar asu prātu un apbrīnojamu enerģiju apveltītajai sievietei gūt izcilus panākumus, augstas atzinības apliecinājumus no vairāku Eiropas valstu valdībām un kļūt par vienu no retajām latviešu sievietēm -­ rakstniecēm, kuras vārds ierakstīts un darbi ierindoti ..................... .................... Mauriņa ar savām teicamajām zināšanām burtiski izcīnīja tiesības mācīties ............... ............... ..................(tagad 1.vidusskola), ko pabeidza ar .................... medaļu.

Latviešu literāri filozofiskās esejas žanra iedibinātāja un izkopēja, rakstniece, tulkotāja un skolotāja. Z.Mauriņa uzaugusi Grobiņā, sava tēva doktorātā. Piecu gadu vecumā, saslimstot ar bērnu trieku, uz mūžu piekalta pie invalīdu ratiņiem, kas nekļūst par šķērsli ar asu prātu un apbrīnojamu enerģiju apveltītajai sievietei gūt izcilus panākumus, augstas atzinības apliecinājumus no vairāku Eiropas valstu valdībām un kļūt par vienu no retajām latviešu sievietēm -­ rakstniecēm, kuras vārds ierakstīts un darbi ierindoti pasaules literatūrā. Viņa ar savām teicamajām zināšanām burtiski izcīnīja tiesības mācīties Krievu meiteņu ģimnāzijā (tagad 1.vidusskola), ko pabeidza ar zelta medaļu. …

Author's comment
Atlants