Evaluation:
Published: 22.05.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
  • Research Papers 'Mārketinga ietekme uz pircēju rīcību', 1.
  • Research Papers 'Mārketinga ietekme uz pircēju rīcību', 2.
  • Research Papers 'Mārketinga ietekme uz pircēju rīcību', 3.
  • Research Papers 'Mārketinga ietekme uz pircēju rīcību', 4.
  • Research Papers 'Mārketinga ietekme uz pircēju rīcību', 5.
  • Research Papers 'Mārketinga ietekme uz pircēju rīcību', 6.
  • Research Papers 'Mārketinga ietekme uz pircēju rīcību', 7.
  • Research Papers 'Mārketinga ietekme uz pircēju rīcību', 8.
  • Research Papers 'Mārketinga ietekme uz pircēju rīcību', 9.
  • Research Papers 'Mārketinga ietekme uz pircēju rīcību', 10.
  • Research Papers 'Mārketinga ietekme uz pircēju rīcību', 11.
  • Research Papers 'Mārketinga ietekme uz pircēju rīcību', 12.
  • Research Papers 'Mārketinga ietekme uz pircēju rīcību', 13.
  • Research Papers 'Mārketinga ietekme uz pircēju rīcību', 14.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketings    4
2.  Reklāma    5
3.  Pētniecības metode    7
4.  Mārketinga ietekme uz pircēja rīcību    8
  Secinājumi    10
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    11
  Pielikums    12
Extract

SECINĀJUMI
1. Tirgus ir vieta, kur satiekas divi tirgus dalībnieki – pircējs un pārdevējs.
2. Mārketinga galvenais uzdevums ir ieinteresēt pircēju un ietekmēt viņa rīcību tirgū.
3. Katras veiksmīgas uzņēmējdarbības pamatā ir progresīvas mārketinga aktivitātes, kuras interesē abas puses- gan pircēju, gan pārdevēju.
4. Reklāma ir preces aktualizēšana ar mediju palīdzību. Tā uzsver preces pozitīvās puses.
5. Viena no ietekmīgākajām mārketinga aktivitātēm ir akciju organizēšana, kuru laikā pircējam ir iespēja iegādāties preci par zemāku cenu.
6. Ļoti lielu daļu pircēju ietekmē reklāma.
7. Lielāka uzmanība tiek pievērsta TV reklāmām un reklāmām internetā, bet mazāka- radio reklāmām un drukātajiem reklāmu materiāliem.

Author's comment
Atlants