-
Mārketinga ietekme uz pircēju rīcību
Research Papers6 Economics, Marketing, Advertising, Sociology
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Mārketings | 4 |
2. | Reklāma | 5 |
3. | Pētniecības metode | 7 |
4. | Mārketinga ietekme uz pircēja rīcību | 8 |
Secinājumi | 10 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 11 | |
Pielikums | 12 |
SECINĀJUMI
1. Tirgus ir vieta, kur satiekas divi tirgus dalībnieki – pircējs un pārdevējs.
2. Mārketinga galvenais uzdevums ir ieinteresēt pircēju un ietekmēt viņa rīcību tirgū.
3. Katras veiksmīgas uzņēmējdarbības pamatā ir progresīvas mārketinga aktivitātes, kuras interesē abas puses- gan pircēju, gan pārdevēju.
4. Reklāma ir preces aktualizēšana ar mediju palīdzību. Tā uzsver preces pozitīvās puses.
5. Viena no ietekmīgākajām mārketinga aktivitātēm ir akciju organizēšana, kuru laikā pircējam ir iespēja iegādāties preci par zemāku cenu.
6. Ļoti lielu daļu pircēju ietekmē reklāma.
7. Lielāka uzmanība tiek pievērsta TV reklāmām un reklāmām internetā, bet mazāka- radio reklāmām un drukātajiem reklāmu materiāliem.
…
SATURA RĀDĪTĀJS Ievads .......................................................................................................................................3 1.Mārketings..............................................................................................................................4 2.Reklāma..................................................................................................................................5 3.Pētniecības metode.................................................................................................................7 4.Mārketinga ietekme uz pircēja rīcību......................................................................................8 Secinājumi.................................................................................................................................10 Izmantotās literatūras un avotu saraksts....................................................................................11 Pielikumi....................................................................................................................................12 1. pielikums. Anketa..........................................................................................................13 IEVADS Katram cilvēkam ir savas neierobežotās vajadzības, kuras viņš mēģina apmierināt, iegādājoties preces un pakalpojumus. Tas, kādas preces un pakalpojumus cilvēki izvēlas, ir atkarīgs no katra individuālās vajadzību piramīdas. Balstoties uz to, pircēji veido savu preču un pakalpojumu grozu. Mārketinga mērķis ir rūpīgi izpētīt tirgu un pircējus, kā arī aktīvi iedarboties uz tirgu, lai palielinātu preču pārdošanas iespējas. Tas ir aktuāli, jo, lai veidotu veiksmīgu uzņēmējdarbību, svarīgi izprast pircēja vēlmes un veikt tādas mārketings aktivitātes, kuras spētu ietekmēt pircēja izvēli un rīcību.