Author:
Evaluation:
Published: 11.04.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Mārketinga termini', 1.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga termini', 2.
Extract

Cena- naudas izteiksmē izteikta produkta vērtībā
Diversifikācija- uzņēmuma darbības profila paplašināšanās; vairākdaļīgu uzņēmumu veidošanās.
Inflācija- cenu vispārējā līmeņa celšanās; papīrnaudas vērības samazināšanās, jo tā laista apgrozībā vairāk, nekā vajadzīgs preču apgrozībai
Koncepcija- sistēmā apkopoti uzskati par kādām parādībām; veids kādā aplūko dažādas parādības, procesus
Konkurence- uzņēmuma stratēģija un tāda ekonomiski patstāvīgu uzņēmumu sacensība, kas efektīvi ierobežo atsevišķu uzņēmumu spēju ietekmēt vispārējo preču apgrozības apstākļus (cenu, piedāvājumu) un veicina preču ražošanu un pakalpojumu sniegšanu atbilstoši prasījumam. …

Author's comment
Atlants