-
Telekomunikāciju uzņēmuma "Motorola Inc" mārketinga plāns
Iegādes motivācija:
Motorola piedāvā jaunu un inovatīvu tehnoloģiju un stilīgus īpatnības saviem klientiem, nodrošinot labus pēcpārdošanas pakalpojumus klientam, iekļaujot:
Sekojošus piedāvājumus, kas ir galvenie klientu motivēšanas faktori, lai pirktu šo produktu:
Atlaides
Shēmas klientiem un mazumtirgotājiem
Konkurences stratēģija:
Konkurences stratēģija ir balstīta uz 4 principiem:
Rekonstruēt attiecības ar indiešu operatoriem
Radīt Indiju kā ražošanas un programmatūras centru ar tīkla aprīkojumu un ierīcēm.
Mērķa ieviešanas līmeņa telefoni
Uzsvars uz tiem modeļiem, kuri pārvalda tirgus daļu piepilsētas un lauku rajonu tirgos
Mobilo telefonu tirgū ir liela konkurence . Ir daudz tirgus dalībnieku, kas pārvalda tirgu. Tāpēc ir ļoti svarīgi piesaistīt pircēja uzmanību. …
Motorola Inc ir amerikāņu, daudznacionālās, Fortune 100 telekomunikāciju uzņēmums, kas atrodas Schaumburg, Ilinoisā. Šī kompānija ražo mobilā telefona aparātus, kā arī veido un pārdod bezvadu tīkla infrastruktūras iekārtas, piemēram, mobilo pārvades bāzes stacijām un signālu pastiprinātājus. Tās galvenie produkti un pakalpojumi: • Mobilie telefoni • Klēpjdatori • Radio komunikāciju iekārtas Mārketinga mērķi: Motorola vēlas sasniegt sekojošus mārketinga mērķus: • Izlaist 26 jaunus tālruņus līdz 2008. gada beigām, t.sk: 6 – CDMA 13 – GSM 3 – UMTS 4 – iDEN • paplašināts sadales tīkls Ķīnā un Indijā • sasniegt pirmo vietu rangā 2010. gadā • paaugstināt pārdošanas līmeni • palielināt tirgus daļu • palielināt peļņu Komunikāciju mērķi: Motorolas komunikāciju mērķis ir uzlabot zīmola tēlu un atpazīstamību, kā arī radīt pircēju domām zīmola vizuālo atspoguļojumu caur krāsu, logo un tā veicināšanas programmu, lai persona vēlētos nopirkt šo produktu. Lai sasniegtu šos mērķus, Motorola lieto sekojošus mārketinga paņēmienus: Segmentēšanas stratēģija (diferencētā stratēģija) ir balstīta uz: • Vecumu • Ienākumiem • Nodarbošanos • Dzīves veidu Mērķtirgus stratēģija: Mērķtirgus ir pilsētas un lauku teritorija. Mērķauditorija – jaunatne. Motorola sasniedz savu mērķauditoriju caur.. Referātā tiek apskatītas arī: PEST & SWOT analīze Konkurences stratēģija uzņēmuma mārketinga budžets
