Author:
Evaluation:
Published: 21.05.2025.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
  • Practice Reports 'Agrīnās bērnības pedagoģijas prakse', 1.
  • Practice Reports 'Agrīnās bērnības pedagoģijas prakse', 2.
  • Practice Reports 'Agrīnās bērnības pedagoģijas prakse', 3.
  • Practice Reports 'Agrīnās bērnības pedagoģijas prakse', 4.
  • Practice Reports 'Agrīnās bērnības pedagoģijas prakse', 5.
  • Practice Reports 'Agrīnās bērnības pedagoģijas prakse', 6.
  • Practice Reports 'Agrīnās bērnības pedagoģijas prakse', 7.
  • Practice Reports 'Agrīnās bērnības pedagoģijas prakse', 8.
  • Practice Reports 'Agrīnās bērnības pedagoģijas prakse', 9.
  • Practice Reports 'Agrīnās bērnības pedagoģijas prakse', 10.
  • Practice Reports 'Agrīnās bērnības pedagoģijas prakse', 11.
  • Practice Reports 'Agrīnās bērnības pedagoģijas prakse', 12.
Extract

1 Pedagoģiskie vērojumi pirmsskolā
1.1 Iepazīties ar pirmsskolas izglītības iestādi kā mācīšanās organizāciju

1. Izpratne par bērna jēgpilnu iesaisti mācībās.
Lai bērns izprastu un apgūtu tematu, ko sagatavojusi skolotāja, manuprāt, bērnam ir nepieciešams atkārtot tēmu vismaz divus mēnešus. Lai bērns, piemēram, apgūtu pamatkrāsas, tad noteikti par šīm krāsām ir jārunā katru dienu, un jāiesaista tās dažādos uzdevumos. Piemēram, rīta aplī katrs bērns var atrast vienu rotaļlietu kas ir sarkanā krāsā. Rīta aplī bērni var spēlēt spēli, kur visi sastājas vienā rindā, un skolotāja sauc dažādas krāsas, un tam bērnam, kuram ir šī krāsa apģērbā, tad tas pakāpjas vienu soli uz priekšu.
2. Tālākizglītības iespējas un atbalsts visiem pirmsskolas darbiniekiem.
Aprunājoties ar skolas skolotājām, es sapratu, ka šī skola nepiedāvā nekādas tālākizglītības iespējas, skolotājām ir jāapmeklē obligātie kursi.
3. Savstarpējas mācīšanās iespējas un komandas darbs.

Atlants