Evaluation:
Published: 28.03.2006.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Prozas, lugas un dzejas analīze', 1.
  • Summaries, Notes 'Prozas, lugas un dzejas analīze', 2.
  • Summaries, Notes 'Prozas, lugas un dzejas analīze', 3.
  • Summaries, Notes 'Prozas, lugas un dzejas analīze', 4.
  • Summaries, Notes 'Prozas, lugas un dzejas analīze', 5.
  • Summaries, Notes 'Prozas, lugas un dzejas analīze', 6.
  • Summaries, Notes 'Prozas, lugas un dzejas analīze', 7.
  • Summaries, Notes 'Prozas, lugas un dzejas analīze', 8.
  • Summaries, Notes 'Prozas, lugas un dzejas analīze', 9.
  • Summaries, Notes 'Prozas, lugas un dzejas analīze', 10.
  • Summaries, Notes 'Prozas, lugas un dzejas analīze', 11.
  • Summaries, Notes 'Prozas, lugas un dzejas analīze', 12.
  • Summaries, Notes 'Prozas, lugas un dzejas analīze', 13.
Extract

1. Nosauciet un raksturojiet dzejoļa motīvu!

Vizmas Belšvicas dzejoļa motīvs ir – mīlestības motīvs. Sāpes, lepnums, skumjas. Es šajā dzejolī saskatu liriskā „Es” ilgas pēc otra cilvēka, satraukumu par to, ka var viņu nesatikt, par to, ka var nedomāt.

2. Raksturojiet dzejoļa liriskā „Es” pārdzīvojumu!

Tiek analizētas liriskā „Es” jūtas attīstībā, liriskā „Es” pārdzīvojums. Jūtas saistās ar sirds nocietināšanu. Pārdzīvojums atgriežas pie pirmā panta. Sāpes, ilgas un ļoti liels pārdzīvojums.

3. Raksturojiet dzejoļa kompozīciju, panta formu, ritmu!

Gredzenveida kompozīcija. Četru rindu pants, ir atskaņas. Ritms – trohajs. Laiks, tā ir visa mūsu dzīve – dvēsele.



Author's comment
Atlants