Evaluation:
Published: 22.10.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Konspekts G.Tauriņa darbam "Vēstures filosofija"', 1.
  • Summaries, Notes 'Konspekts G.Tauriņa darbam "Vēstures filosofija"', 2.
  • Summaries, Notes 'Konspekts G.Tauriņa darbam "Vēstures filosofija"', 3.
  • Summaries, Notes 'Konspekts G.Tauriņa darbam "Vēstures filosofija"', 4.
  • Summaries, Notes 'Konspekts G.Tauriņa darbam "Vēstures filosofija"', 5.
Extract

No 9. līdz 21. lpp.

Ievads
• Saprašanas procesa būtība, jēga un nozīme vēstures un konkrētu notikumu izprašanā.
• Filozofu mācības, to sekotāji un filozofijas izpausmes formas.

I.Filozofiju nevar iemācīt

• Filozofija nav iemācāma to var tikai izprast, attīstot prāta spējas un domāšanas līmeņus.
• Filozofija ir domāšanas veids, kas veido un attīsta prāta spējas.
• Filozofu teksta saprašanas nozīme, domāšanas procesa izpratne.
• Filozofijas izklāsts jautājumu un atbilžu formā.
• Filozofijas vēstures process un tā jēgas izprašana tagadnē.
• Konkrētu tekstu izprašana

II. Cilvēces vēsture un tās notikumu izpratne

• Cilvēces vēstures izprašanas nozīme
• Notikumu un to jēgas izpratne pagātnē un mūsdienās.

Author's comment
Atlants