Author:
Evaluation:
Published: 17.02.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
  • Research Papers 'Auto nozares apraksts', 1.
  • Research Papers 'Auto nozares apraksts', 2.
  • Research Papers 'Auto nozares apraksts', 3.
  • Research Papers 'Auto nozares apraksts', 4.
  • Research Papers 'Auto nozares apraksts', 5.
  • Research Papers 'Auto nozares apraksts', 6.
  • Research Papers 'Auto nozares apraksts', 7.
  • Research Papers 'Auto nozares apraksts', 8.
  • Research Papers 'Auto nozares apraksts', 9.
  • Research Papers 'Auto nozares apraksts', 10.
  • Research Papers 'Auto nozares apraksts', 11.
  • Research Papers 'Auto nozares apraksts', 12.
  • Research Papers 'Auto nozares apraksts', 13.
  • Research Papers 'Auto nozares apraksts', 14.
  • Research Papers 'Auto nozares apraksts', 15.
  • Research Papers 'Auto nozares apraksts', 16.
  • Research Papers 'Auto nozares apraksts', 17.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Mazo un vidējo uzņēmumu vieta Latvijas ekonomikā    4
1.1.  Mazo uzņēmumu priekšrocības un trūkumi    4
1.2.  Mazās uzņēmējdarbības vieta Latvijas ekonomikā    5
2.  Autoservisu nozares apskats    8
2.1.  Autotransporta līdzekļu statistika    8
2.2.  ES prasības autoservisiem    10
2.3.  Transporta līdzekļu apdrošināšana    13
  Secinājumi, priekšlikumi    14
  Izmantotā literatūra    16
Extract

Attīstoties tirgus ekonomikai, līdztekus automātiski netiek garantēta drošības sajūta sociālās dzīves pamat orientācijā. Vadoties no personīgo iespēju, perspektīvu un mērķu balansa ar vien palielinās uzņēmējdarbības aktivitāte. Tā kā neierobežoto vajadzību un ierobežoto resursu apstākļos ikvienam uzņēmējam jāņem vērā ražošanas pamat faktori: zeme, darbs, kapitāls un uzņēmēj spējas, visstraujākā attīstība notiek mazo un vidējo uzņēmumu sektorā. Latvijā mazie un vidējie uzņēmumi veido 99% no uzņēmumu kopskaita. Uzņēmējs norobežojot daļu sava īpašuma uzņēmējdarbības veikšanai, kuras nolūks ir peļņa, rada sociālu labumu. Mazie un vidējie uzņēmumi kopumā akumulē 70% no darbaspēka valstī, rada vairāk nekā 63 % no iekšējā kopprodukta.
Lai gūtu sekmes uzņēmējdarbībā, tā jāmācās, labi jāapgūst izraudzītās uzņēmējdarbības sfēras specifika, tehnoloģiskais process, tam nepieciešamie resursi, jāpārzina vispār saimnieciskie principi un uzņēmējdarbības vide, savas uzņēmējdarbības tiesiskā bāze – tiesības, pienākumi un atbildības apjoms.…

Atlants