Author:
Evaluation:
Published: 25.09.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
  • Research Papers 'Monopolistiskā konkurence', 1.
  • Research Papers 'Monopolistiskā konkurence', 2.
  • Research Papers 'Monopolistiskā konkurence', 3.
  • Research Papers 'Monopolistiskā konkurence', 4.
  • Research Papers 'Monopolistiskā konkurence', 5.
  • Research Papers 'Monopolistiskā konkurence', 6.
  • Research Papers 'Monopolistiskā konkurence', 7.
  • Research Papers 'Monopolistiskā konkurence', 8.
  • Research Papers 'Monopolistiskā konkurence', 9.
  • Research Papers 'Monopolistiskā konkurence', 10.
  • Research Papers 'Monopolistiskā konkurence', 11.
  • Research Papers 'Monopolistiskā konkurence', 12.
  • Research Papers 'Monopolistiskā konkurence', 13.
  • Research Papers 'Monopolistiskā konkurence', 14.
  • Research Papers 'Monopolistiskā konkurence', 15.
  • Research Papers 'Monopolistiskā konkurence', 16.
  • Research Papers 'Monopolistiskā konkurence', 17.
  • Research Papers 'Monopolistiskā konkurence', 18.
  • Research Papers 'Monopolistiskā konkurence', 19.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Monopolitiskā konkurence    4
1.1.  Monopolitiskās konkurences tirgus un pilnīgas konkurences tirgus līdzīgās pazīmes    6
1.2.  Monopolitiskās konkurences un monopola tirgus līdzīgās pazīmes    7
2.  Piedāvājuma monopolitikā konkurence    8
2.1.  Monopolitiskās konkurences īslaicīgs līdzsvara stāvoklis    10
2.2.  Monopolitiskās konkurences līdzsvars ilgā laika periodā    11
3.  Produktu diferencēšana monopolitiskās konkurences tirgū    12
3.1.  Monopolitiskā konkurence un patenti    13
  Secinājumi un priekšlikumi    15
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    16
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Monopolitiskā konkurence ir tirgus modelis, kurā darbojās vairāki pārdevēji, kas piedāvā līdzīgas, bet nedaudz diferencētas preces, līdz ar to šajā tirgū pastāv liela konkurence, kas ir labs dzinējspēks, kurš stimulē pārdevējus ražot kvalitatīvāku preci.
2. Monopolitiskā konkurence nav pilnīgas konkurences un monopola apvienojums, tai ir sava specifika, bet tomēr monopolitiskajai konkurencei ir raksturīgas dažas iezīmes, kas pastāv pilnīgai konkurencei un monopolam.
3. Lai veiksmīgāk varētu konkurēt šajā tirgū, kur pastāv daudz pārdevēji, piedāvāto preci ir jāprot labi pasniegt pircējam. To var panākt preci diferencējot ar reklāmu, izvietojumu tirgū, iesaiņojumu, zīmolu, un protams, ar kvalitāti.
4. Brīva ieeja monopolkonkurences tirgū rada uzņēmumu migrāciju, jo ražotāji vēlēsies iekļūt tirgus vietās, kur var gūt peļņu, savukārt vietas, kurās peļņa būs negatīva, tiks pamestas.
5. Lai pasargātu savas preces unikalitāti ir jāizveido efektīga aizsardzība.
Priekšlikumi:
1. Ir daudz uzņēmumi, kas par nesamērīgi augstu cenu piedāvā šai cenai neatbilstošas kvalitātes preces, tāpēc varētu ieviest sistēmu, kas novērtētu uzņēmuma piedāvāto preču kvalitāti un atbilstoši preces kvalitātei noteiktu preces griestu cenu. Šī sistēma palīdzētu atsijāt uzņēmumus, kas spēj piedāvāt kvalitatīvu preci par piemērotu cenu no uzņēmumiem kuru preces neatbilst sistēmas standartiem.

Author's comment
Atlants