Author:
Evaluation:
Published: 02.05.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
  • Research Papers 'Mana ikdiena kopā ar bērnu ar autismu', 1.
  • Research Papers 'Mana ikdiena kopā ar bērnu ar autismu', 2.
  • Research Papers 'Mana ikdiena kopā ar bērnu ar autismu', 3.
  • Research Papers 'Mana ikdiena kopā ar bērnu ar autismu', 4.
  • Research Papers 'Mana ikdiena kopā ar bērnu ar autismu', 5.
  • Research Papers 'Mana ikdiena kopā ar bērnu ar autismu', 6.
  • Research Papers 'Mana ikdiena kopā ar bērnu ar autismu', 7.
  • Research Papers 'Mana ikdiena kopā ar bērnu ar autismu', 8.
  • Research Papers 'Mana ikdiena kopā ar bērnu ar autismu', 9.
  • Research Papers 'Mana ikdiena kopā ar bērnu ar autismu', 10.
  • Research Papers 'Mana ikdiena kopā ar bērnu ar autismu', 11.
  • Research Papers 'Mana ikdiena kopā ar bērnu ar autismu', 12.
  • Research Papers 'Mana ikdiena kopā ar bērnu ar autismu', 13.
  • Research Papers 'Mana ikdiena kopā ar bērnu ar autismu', 14.
  • Research Papers 'Mana ikdiena kopā ar bērnu ar autismu', 15.
Extract

Svarīgs faktors bērniem autistiem ir, lai viņus pieņem arī paši vecāki. šiem bērnu vecākiem ir psiholoģiskas problēmas, jo vecāki cenšas bērnu labā darīt visu iespējamie, lai tikai bērns būtu spējīgs un darītu visu kā veseli bērni. No grupiņas bērniem ar autismie paralēli bērnudārzam apmeklē vēl papildus nodarbības pie logopēda, fizioterapeita, rehabilitācijas kursus „Gaiļezerā” un Montesori apmācības. Pēc vecāku novērojumiem ir lēni uzlabojumi Kārlim un Lindai, salīdzinājumā pirms nodarbību speciālistu apmeklējuma. Mums kā skolotājiem ir svarīgi izveidot labu kontaktu ar vecākie, izglītot vecākus. Skolotāju un vecāku sadarbība var palīdzēt bērnam adaptēties un iejusties ikdienas dzīvē. Zanes vecākiem ir bijusi negatīva pieredze ar audzinātāju no iepriekšējā bērnudārza, jo audzinātāja izteikusi tikai pārmetumus.
Ikdienā es kā audzinātāja esmu izdarījusi secinājumus, ka ar bērniem autistiem svarīgi ir izveidot kontaktu, lai bērns uzticas, nebaidītos. Svarīgi ir neprasīt no bērna pārdabiskas spējas, bet gan lēniem soļiem kopīgi ar speciālistiem un vecākiem virzīties uz izvirzīto mērķi. Ievērot bērna stiprās puses un viņas pilnveidot un attīstīt. Ar bērniem autistiem runāt ar vienkāršiem , saprotamiem vārdiem, runāt konkrēti un kā palīgmateriālu izmantot piktogrammas. Svarīgi ir bērniem iemācīt ikdienas praktiskas iemaņas ( uzvilkt drēbes, noslaucīt degunu u.tt.). Galvenais mans secinājums ir izmantot radošu pieeju darbā ar bērniem autistiem. Un likt bērnam justies piederīgam un noderīgam šajā pasaulē.

Author's comment
Atlants