Author:
Evaluation:
Published: 20.02.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Research Papers 'Latvijas nekustamo īpašumu firmu SVID analīze', 1.
  • Research Papers 'Latvijas nekustamo īpašumu firmu SVID analīze', 2.
  • Research Papers 'Latvijas nekustamo īpašumu firmu SVID analīze', 3.
  • Research Papers 'Latvijas nekustamo īpašumu firmu SVID analīze', 4.
  • Research Papers 'Latvijas nekustamo īpašumu firmu SVID analīze', 5.
  • Research Papers 'Latvijas nekustamo īpašumu firmu SVID analīze', 6.
  • Research Papers 'Latvijas nekustamo īpašumu firmu SVID analīze', 7.
  • Research Papers 'Latvijas nekustamo īpašumu firmu SVID analīze', 8.
  • Research Papers 'Latvijas nekustamo īpašumu firmu SVID analīze', 9.
  • Research Papers 'Latvijas nekustamo īpašumu firmu SVID analīze', 10.
  • Research Papers 'Latvijas nekustamo īpašumu firmu SVID analīze', 11.
  • Research Papers 'Latvijas nekustamo īpašumu firmu SVID analīze', 12.
Extract

Nekustama īpašuma firmas esošie un potenciālie klienti, kuri ietilpst patēriņu tirgū, ir atsevišķi indivīdi, ģimenes (mājsaimniecības), kas pērk preces un pakalpojumus personisko vajadzību apmierināšanai. Patēriņa tirgus galvenie plusi ir liels pircēju skaits, dominē zema preces un pakalpojumu vērtība, pērk bieži un regulāri. Piemēram, kāda ģimene vēlas iegādāties māju Mežciemā. Tātad ģimene ir potenciālais uzņēmuma klients, kas iegādājas privātmāju personisko vajadzību apmierināšanai.…

Author's comment
Atlants