-
SIA "Lat-Set" mārketinga darbības pilnveidošanas iespējas
2011 - 2015 years
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 6 | |
1. | Uzņēmuma mārketinga darbības teorētiskais pamatojums | 8 |
1.1. | Mārketinga mix teorētiskais raksturojums | 8 |
1.2. | Finanšu analīzes būtība un metodes | 21 |
2. | SIA „LAT-SET” mārketinga darbības analīze | 31 |
2.1. | Uzņēmuma darbības vispārīgs raksturojums | 31 |
2.2. | Mārketinga mix izvērtējums | 33 |
2.3. | Uzņēmuma finanšu pārskatu analīze | 43 |
3. | Uzņēmuma mārketinga darbības pilnveidošana | 53 |
Secinājumi un priekšlikumi | 60 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 62 |
Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. SIA „LAT-SET” darbības joma ir degļu, apkures katlu un apkures iekārtu tirdzniecība un dažādu inženierkomunikāciju sistēmu izbūve un apkalpošana.
2. Uzņēmums pieder tā vienīgajam dibinātājam un tajā strādā 5 cilvēki – uzņēmuma vadītājs, grāmatvede, pārdošanas vadītājs, 2 montāžnieki.
3. Uzņēmuma galvenās tirgotās preču grupas ir degļi, katli un apkures sistēmām nepieciešamie materiāli un rezerves daļas.
4. Cena produktiem tiek veidota pēc noteikta principa – tiek aprēķinātas ražošanas izmaksas vai iepirkuma maksa un tai pieskaitīts noteikts procents kā uzcenojums.
5. Uzņēmumā nav izstrādātas atlaižu sistēmas.
6. Uzņēmumā netiek veikta tirgus cenu izpēte.
7. Visbiežāk tiek lietots nulles līmeņa sadales kanāls, jo patērētājam ir izdevīgi iepirkt produktus tieši no ražotāja.
8. Uzņēmums un tā produkcija nav plaši pazīstama nepietiekamas reklāmas dēļ.
9. SIA „LAT-SET” ir izveidota nepilnīga mājas lapa.
10. Uznēmuma efektīvākā un panākumiem bagātākā preču virzīšanas metode ir tiešā pārdošana, kuru veic uzņēmuma vadītājs un pārdošanas menedžeris. Šie darbinieki veic potenciālo klientu meklēšanu, informācijas sniegšanu, pārdošanu, apkalpošanu un informācijas ievākšanu.
11. Firmai nav apkopotas informācijas par klientu apmierinātību, vēlmēm un ieteikumiem; nav atgriezeniskās saites.
…
Diplomdarba tēma ir SIA „LAT-SET” mārketinga darbības pilnveidošanas iespējas. Diplomdarba mērķis ir izstrādāt vadlīnijas uzņēmuma SIA „LAT-SET” mārketinga darbības pilnveidošanai.
Pielikumu nav.