Author:
Evaluation:
Published: 13.01.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
  • Presentations 'Elektroniskās komercijas attīstības priekšnosacījumi un iespējas uzņēmumā', 1.
  • Presentations 'Elektroniskās komercijas attīstības priekšnosacījumi un iespējas uzņēmumā', 2.
  • Presentations 'Elektroniskās komercijas attīstības priekšnosacījumi un iespējas uzņēmumā', 3.
  • Presentations 'Elektroniskās komercijas attīstības priekšnosacījumi un iespējas uzņēmumā', 4.
  • Presentations 'Elektroniskās komercijas attīstības priekšnosacījumi un iespējas uzņēmumā', 5.
  • Presentations 'Elektroniskās komercijas attīstības priekšnosacījumi un iespējas uzņēmumā', 6.
  • Presentations 'Elektroniskās komercijas attīstības priekšnosacījumi un iespējas uzņēmumā', 7.
  • Presentations 'Elektroniskās komercijas attīstības priekšnosacījumi un iespējas uzņēmumā', 8.
  • Presentations 'Elektroniskās komercijas attīstības priekšnosacījumi un iespējas uzņēmumā', 9.
  • Presentations 'Elektroniskās komercijas attīstības priekšnosacījumi un iespējas uzņēmumā', 10.
Extract

Secinājumi
Nozīmīgs mūsdienu risinājums attiecībās ar klientu
Paplašinās uzņēmuma klientu loks, ja izmanto e-komerciju
E-komercija ir galvenais jauno uzņēmuma tirgošanās veids
Svarīga ir reklāma
Nepieciešams plašs klāsts, konkurētspēja, atpazīstamība
Pircēji kļūst arvien izvēlīgāki

Priekšlikumi
Jaunajiem uzņēmumiem, kas tikko uzsāk uzņēmuma darbību, ir jāsāk ar e-komercijas izveidi un attīstību
Uzņēmumam nepietiek ar e-komercijas vietnes izveidi, tā ir arī jāpilnveido, jāuzlabo un jāpadara pievilcīgāka
Nav iespējas aplūkot preci klātienē. Risinājums - ievietot 3D attēlus/360° video/nākotnē VR programmatūru
Jāuzlabo piegādes iespējas, cenu politika

Author's comment
Atlants