Author:
Evaluation:
Published: 11.02.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Pedagoģiskās domas attīstība. Radošuma attīstību veicinošie apstākļi', 1.
  • Summaries, Notes 'Pedagoģiskās domas attīstība. Radošuma attīstību veicinošie apstākļi', 2.
  • Summaries, Notes 'Pedagoģiskās domas attīstība. Radošuma attīstību veicinošie apstākļi', 3.
  • Summaries, Notes 'Pedagoģiskās domas attīstība. Radošuma attīstību veicinošie apstākļi', 4.
  • Summaries, Notes 'Pedagoģiskās domas attīstība. Radošuma attīstību veicinošie apstākļi', 5.
  • Summaries, Notes 'Pedagoģiskās domas attīstība. Radošuma attīstību veicinošie apstākļi', 6.
  • Summaries, Notes 'Pedagoģiskās domas attīstība. Radošuma attīstību veicinošie apstākļi', 7.
Extract

20.gs.sākums
Rūdolfs Šteiners (1861-1925)
Alternatīvā pedagoģija
Īpaša uzmanība tiek veltīta mākslinieciskajiem priekšmetiem (rokdarbi, mūzika, zīmēšana, gleznošana, ritmika, pasakas, teikas).
Mācības virzītas uz harmoniskas personības attīstību.
Valdorfskola nav pakļauta valstij. To veido skolotāju, vecāku un skolēnu sadarbība. Vērtēšanā netiek izmantotas atzīmes. Mācību process tiek organizēts posmsecīgi. Arī mūsdienās pastāv šī pedagoģija un uzskatu, ka tā spēj iekļauties vispārējā sabiedrībā. Tieši šeit radošumam nav barjeru un skolēni tiek mudināti izmantot savu prātu un spēju, lai paustu caur mākslu savu redzējumu. Viņi netiek vērtēti pēc ierastās skolu vērtēšanas sistēmas.

Author's comment
Atlants