Evaluation:
Published: 16.03.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Krīzes komunikācija', 1.
  • Research Papers 'Krīzes komunikācija', 2.
  • Research Papers 'Krīzes komunikācija', 3.
  • Research Papers 'Krīzes komunikācija', 4.
  • Research Papers 'Krīzes komunikācija', 5.
  • Research Papers 'Krīzes komunikācija', 6.
  • Research Papers 'Krīzes komunikācija', 7.
  • Research Papers 'Krīzes komunikācija', 8.
  • Research Papers 'Krīzes komunikācija', 9.
Extract

Priekšlikumi par krīzes komunikāciju un krīzes vadību turpmākām līdzīgām krīzes situācijām.
Izvērtējot radušos situāciju, pedagogiem nav tiesību veikt šāda veida netiklas darbības, ne darba laikā ne ārpus tā. Iespējams, ka tas nav ne pirmais ne pēdējais gadījums Latvijā un pasaulē, tāpēc turpmāk būtu ieteicams visām iesaistītajām pusēm runāt atklāti ar mediju pārstāvjiem un sniegt tūlītēju informāciju pašiem, nevis gaidīt, kad tiks uzrunāti.
Tā kā šī bija salīdzinoši neliela reģiona skola, tad pašvaldībām būtu ieteicams sniegt informāciju savā publiskajā telpā par radušos situāciju un informēt iedzīvotājus, ka ir noticis šāds gadījums, nevis izvēlēties klusēšanas taktiku.
Valsts policijas pārstāvjiem būtu nepieciešams iesaistīties situācijā, nevis ignorēt, kā arī pārbaudīt, vai šis skolotājs ir garīgi vesels, jo ņemot vērā, ka viņam ir pedofīliska rakstura noslieces, viņš nav īsti piemērots šādam amatam.
Tā kā ir radusies šāda situācija, tad nepieciešams apzināt arī citas iesaistītās cietušās puses (skolēnus), lai saprastu, cik šādu gadījumu ir bijis un cik ilgu laiku ir turpinājies, kā arī vai pedagoga rīcību ietekmē nav cietuši un pavedināti nepilngadīgie pret paša gribu.

Atlants