Author:
Evaluation:
Published: 26.11.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Eksāmena darbs dabas metodikā', 1.
  • Presentations 'Eksāmena darbs dabas metodikā', 2.
  • Presentations 'Eksāmena darbs dabas metodikā', 3.
  • Presentations 'Eksāmena darbs dabas metodikā', 4.
  • Presentations 'Eksāmena darbs dabas metodikā', 5.
  • Presentations 'Eksāmena darbs dabas metodikā', 6.
  • Presentations 'Eksāmena darbs dabas metodikā', 7.
  • Presentations 'Eksāmena darbs dabas metodikā', 8.
  • Presentations 'Eksāmena darbs dabas metodikā', 9.
  • Presentations 'Eksāmena darbs dabas metodikā', 10.
  • Presentations 'Eksāmena darbs dabas metodikā', 11.
  • Presentations 'Eksāmena darbs dabas metodikā', 12.
  • Presentations 'Eksāmena darbs dabas metodikā', 13.
  • Presentations 'Eksāmena darbs dabas metodikā', 14.
  • Presentations 'Eksāmena darbs dabas metodikā', 15.
Extract

Dienas ritms
Rīta cēliens
-atspoguļot tikai bērna darbošanos dabas centrā.

Pirmdiena
Bērni kopā ar skolotāju aplej puķes, jo sestdien, svētdien neviens par viņām nav rūpējies. Skolotāja atnes bērniem zāles sēkliņas un katram savu podiņu, kurā ielikt zemīti un iestādīt zālīti, no kuras uz Lieldienām varēs izveidot svētku kompozīciju, kuru uzdāvināt vecākiem.

Otrdiena
Bērni kopā ar skolotāju aprauga puķes un vakar iesēto zālīti. Zālītes podiņos ievieto lineālu uz kura veikt atzīmes par zāles augšanas aktivitāti. Ja nepieciešams tad aplej to.

Trešdiena
Bērni kopā ar skolotāju aprauga puķes un aizvakar iesēto zālīti. Zālītes podiņos uz lineāla veic atzīmes par zāles augšanas aktivitāti. Ja nepieciešams tad aplej to. Priecājamies par pirmajiem asniem. Bērni tiek aicināti atrast grāmatas par putniem un doties uz nodarbību.

Atlants